Voorwaarden MoneYou
Beste heer Elsinga,
MoneYou werkt voortdurend aan de verbetering van haar dienstverlening. Binnenkort voeren we een wijziging door in de voorwaarden om deze eenvoudiger en makkelijker leesbaar te maken. In dit bericht lees je alvast wat er met de voorwaarden gaat gebeuren. Ook staat deze informatie op je Persoonlijke pagina.
Wat gaat er veranderen?
De voorwaarden
MoneYou heeft tot nu toe voor alle producten alleen productvoorwaarden. Hierin staan ook allerlei algemene zaken die eigenlijk voor de hele klantrelatie gelden en niet alleen voor een bepaald product. Denk aan regels over je wachtwoord, Gebruikersnaam, Persoonlijke pagina of de tegenrekening. Deze regels zijn meestal voor alle producten van belang. Daarom staan ze nu niet meer in de productvoorwaarden, maar zijn ze bij elkaar gezet in de nieuwe Voorwaarden MoneYou. De productvoorwaarden zijn hierdoor korter en makkelijker leesbaar geworden.
Inloggen Persoonlijke pagina
MoneYou vindt het belangrijk dat je als klant regelmatig, met een tussentijd van maximaal 10 dagen, inlogt op je Persoonlijke pagina om de eventueel aanwezige berichten te lezen en de boekingen te controleren. Daarom heeft MoneYou dit als verplichting in de voorwaarden opgenomen. Hiermee draag je ook zelf bij aan de bescherming van je Persoonlijke gegevens.Wanneer gaan de nieuwe voorwaarden in?
MoneYou gaat de nieuwe voorwaarden gebruiken per 5 juli 2011. Als je een nieuw product afneemt, gaan de voorwaarden meteen voor je gelden. Voor producten die je al hebt, gaan de nieuwe voorwaarden wat later gelden, namelijk per 5 september 2011.
De nieuwe voorwaarden MoneYou
Hieronder vind je een overzicht met alle nieuwe MoneYou-voorwaarden:
Algemeen
Voor alle klanten gaan in ieder geval de nieuwe Voorwaarden MoneYou gelden.
Sparen
Heb je een spaarrekening, dan worden de daarvoor geldende voorwaarden vervangen door:
Voorwaarden MoneYou Sparen.
Beleggen
Heb je een beleggingsrekening, dan worden de daarvoor geldende voorwaarden vervangen door:
Voorwaarden MoneYou Beleggen.
Lenen
Heb je een doorlopend krediet, dan worden de daarvoor geldende voorwaarden vervangen door:
Voorwaarden MoneYou Doorlopend Krediet.
Verzekeren
Heb je een verzekering, dan worden de Voorwaarden Klantrelatie Verzekeren vervangen door:
de nieuwe Voorwaarden MoneYou.
Ben je akkoord?
Indien je akkoord bent met de nieuwe voorwaarden, hoef je niets te doen. Wanneer je niet akkoord bent, neem dan vóór 5 september 2011 contact met ons op via een e-mail aan
klantenservice@moneyou.nl.
Als we niets van je horen, nemen we aan dat je akkoord bent met de wijzigingen en gelden de nieuwe voorwaarden voor jou per 5 september 2011.
Zijn er vragen?
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je vragen hebben, dan verwijzen wij je naar de veelgestelde vragen te vinden op onze website. Je kunt natuurlijk ook bellen met de MoneYou Klantenservice op 0800 - 666 3993 (kosteloos). Deze is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00.
Ook kun je op de volgende pagina alle voorwaarden overzichtelijk op een rij terugvinden:
www.moneyou.nl/voorwaarden.
Met vriendelijke groet,
Koos van der Veen
Commercieel Directeur
MoneYou B.V.
baart me zorgen... Ik log er alleen in als ik er wat te doen heb... De volgende keer is dus om mijn spaargeld er weg te halen, wat volgens MY dus maximaal 10 dagen mag duren...