WitteDuif schreef:
Toch een vriendelijke toelichting van onze Wendy
Er is waarschijnlijk geen enkele reden om blij te zijn met de beslissing van Argente om te stoppen met betaalrekeningen.
In behoor mogelijk tot de eersten die daar een betaalrekening geopend heeft en op dat moment voelde ik me echt gedwongen om een rekening bij Fortis op te zeggen. Langzaam maar zeker vertoonde Fortis afstotingsverschijnselen.
Nooit heb ik me bij Argenta ongemakkelijk gevoeld, gewoon een prima bank. Geen franje, geen overbodige mails met aanbiedingen van financiële producten waar je uiteindelijk alleen maar slechter van zou worden.
Het is jammer dat ze ophouden met deze service, maar het is zo'n beslissing waarbij men zich moet neerleggen.
Ze zeggen het eerlijk, het wordt ze te duur. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen de rentevergoeding te laten vervallen, vervolgens een jaarlijkse bijdrage te vragen, daarna kosten in rekening te brengen voor de betaalpassen...........
Niets daarvan, gewoon de waarheid zeggen. Ik ken een paar banken die daar een voorbeeld aan kunnen nemen.
Zelden te vroeg, maar altijd bijtijds zijn we op de hoogte gehouden van wat er stond te gebeuren en wat daarvan de gevolgen zouden zijn. Het is niet mogelijk om in de toekomst te kijken, maar ik heb er alle vertrouwen in, dat ik 13 maanden gebruik kan maken van de overstapservice.
Vragen worden immer netjes beantwoord en altijd is het duidelijk dat je schrijven ook daadwerkelijk gelezen is. Dat is wat anders dan de standaardbrieven die je van de grote banken altijd krijgt. Veel blabla, maar één ding is altijd hetzelfde: Op je concrete vraag krijg je zelden antwoord.
Kortom: Mij verwondert het niet dat Wendy vriendelijk toelicht. Ik zal Argenta-Nederland missen, dat weet ik nu al.