Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 11:42 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 1:07 pm 
Stuiver

Geregistreerd: vr 11 jul 2008 11:15 pm
Berichten: 81
Het lukte mij net wel om in te loggen. Het inloggen zelf liep ook redelijk vlot.
Toen ik eenmaal de RentePlús rekening in het hoofdmenu selecteerde, duurde het wel wat langer, maar ik kon wel mij saldo en transacties bekijken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 1:13 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2115
Inlog hier ook gelukt.
Kort ervoor niet.
Van overboeking spaarloon en rentebijschrijvingen helaas nog geen spoor te bekennen.
Deze "bank" komt erg amateuristisch over. :roll:

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 1:37 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: za 19 nov 2011 1:30 pm
Berichten: 194
Even tussendoor inlog gelukt, en gelijk hele rekening leeggetrokken. Bij uitloggen(!) al weer melding dat gegevens niet meer beschikbaar zijn. Heb ik net even geluk gehad!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 2:06 pm 

Geregistreerd: do 05 jan 2012 1:32 pm
Berichten: 4
Beste Klanten van CB,

Er zijn inderdaad storingen op de site vanwege zeer grote drukte. Hierdoor bestaat de mogelijkheid dat je niet kunt inloggen of de site niet naar behoren werkt.
We zijn uiteraard druk bezig om dit probleem aan te pakken en op te lossen.

Als je vragen hebt of wijzigingen wilt doorgeven kan je altijd telefonisch contact met ons opnemen.

Wil je het spaarloon opnemen, dan kan het met dit formulier: https://formulier.centraalbeheer.nl/opnamespaartegoed/

Ons Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ronald van het Centraal Beheer Webcareteam

Webcare [@] centraalbeheer.nl
055 579 8000
https://www.centraalbeheer.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 2:17 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 10:47 pm
Berichten: 299
Als ze toch meelezen...Wellicht een idee om de klanten te compenseren middels een leuk rente-aanbod?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 3:20 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 17 dec 2007 10:21 pm
Berichten: 97
Centraal Beheer scoort hier een diepe onvoldoende.

Het gebruikte systeem oogde altijd al goedkoop en achterhaald.

Nu blijkt ook dat zodra er enige druk op het systeem ontstaat, de site niet meer op een normale manier te benaderen is.

Voor een product als een online-spaarrekening mag dit gewoon niet gebeuren.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 6:56 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: za 19 nov 2011 1:30 pm
Berichten: 194
Ik denk dat ik al weet hoe het komt: als alle 3 klanten van CB tegelijk inloggen, dan loopt het vast. Je moet dus even wachten tot 1 van de 3 uitlogt, en dan moet je snel inloggen :lol: .
Ik merk dat het inzien van de rekening nu ook erg lang duurt, maar je moet je wel realiseren dat bij elke inlog iemand van papier alle gegevens opnieuw moet intypen :wink: .

Waar ik me "wel" aan stoor is dat hoe vroeg je de overboeking ook doet, dat altijd pas op de volgende dag wordt geboekt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 10:41 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 jul 2008 10:11 pm
Berichten: 21
@ Ronald van het Centraal Beheer Webcareteam

Bovenstaande reacties moet je maar ter kennis nemen als opbouwende kritiek. Neem het aub mee in de volgende vergadering. Het is idd zeer storend.

Als aanvulling wil ik nog graag toevoegen dat het dagelijks opgebouwde rentepercentage ook onbreekt. In vergelijking met andere internetbanken loop het platforum erg achter. Mocht CB tov de concurentie willen bijblijven zou ik hier zeker in investeren. Ook de positieve innovativiteit van LPB steekt ver boven jullie en andere banken uit (akties). Het wordt weer tijd om naar de klant te luisteren en in hen te investeren. Tip: richt je op bestaande klanten. Die maken gratis mond tot mond reclame voor je, en geven je feedback waar je mee verder kan.

Mvgrt, Rally


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 11:13 am 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 feb 2009 8:25 pm
Berichten: 632
Inloggen in IE9 lukt nog steeds niet. Het hoofdscherm wordt iedere keer, na op de knop <inloggen> geklikt te hebben, weergegeven.
Onder Chrome geprobeerd in te loggen en dan lukt het wel :?:, alhoewel het inloggen e.d. ook wel traag verloopt ...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 11:23 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2115
Het probleem heeft m.i. niets met een browser te maken.
Log net in, in 1 keer binnen en alle gegevens kunnen inkijken.
Log uit en krijg gelijk een pagina met gewauwel over drukte te zien.
Daarna is het vele malen niet meer gelukt om zelfs op de inlogpagina te komen.
Het komt niet erg professioneel over als dit al dagenlang het geval is.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 12:27 pm 

Geregistreerd: wo 04 jan 2012 8:02 pm
Berichten: 4
Dagje storing/drukte OK. Maar een hele week is onacceptabel. Kon net ook weer niet inloggen om te kijken of mijn rente nou is bijgeschreven. Gelukkig had ik van de week 1 keer mazzel en kon mijn gehele spaarsaldo eraf halen en dat heb ik gedaan en nu bij de ABN (vermogensrekening 2,7%) weggezet. Liever 0,3% minder dan een hartkwaal van alle ergernis!
Op e-mail krijg je van CB geen reactie!
Wat een ..............bank, waar de service ver te zoeken is!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 12:47 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1059
De enige reden dat ik enkele weken terug de rekening heb geopend was mijn prachtig gele USB stick van Bol.com, gekocht dus van de kadobon van 10 euro.
Als ik jullie reacties hier lees is er niet veel aanleiding om deze rekening aan te houden. Zodra ik van jullie groen licht krijg dat de site beschikbaar is (of geel, get it?), zal ik nog eenmaal met gepaste eerbied inloggen, en mijn gehele tegoed van 250 euro (plus de inmiddels opgebouwde 70 cent aan rente) overboeken naar een andere bank.
De envelop van Centraal Beheer die ik deze week ontving, met daarin informatie over de geweldige aanvullende diensten van deze club, zal ik dan toevertrouwen aan mijn cilindrische archiefkast.

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 12:50 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 19 okt 2007 9:19 am
Berichten: 124
Ben ook wel klaar met Centraal Beheer, zodra ik kan inloggen boek ik alles er weg.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 12:58 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 29 aug 2009 9:06 pm
Berichten: 314
@ SpaarXl Helemaal eens met het betoog alleen
Citaat:
mijn gehele tegoed van 250 euro (plus de inmiddels opgebouwde 70 cent aan rente) overboeken
Je saldo overboeken zal (misschien) wel lukken maar om je opgebouwde rente te bemachtigen moet je denk ik je rekening opheffen of een jaartje wachten ... :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 1:20 pm 
Stuiver

Geregistreerd: di 10 jun 2008 10:33 am
Berichten: 76
Zojuist lukte het eindelijk 'er in te komen'. En ook om verder te komen, want soms kwam je er wel in maar werd je er alsnog uitgegooid als je bijv. rekeningen probeerde te bekijken. Wèl enorm traag.
Zag dat rente bijgeschreven was en meteen rekeningen leeggehaald.
Nu twee werkdagen wachten voordat het op de tegenrekening staat, zal dus wel komende dinsdag worden, absurd. Gelukkig ging het niet om grote bedragen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO