Net een email gehad...
Uw klantdomein tijdelijk moeilijk bereikbaar
Geachte heer ,
U maakt gebruik van het klantdomein op
www.centraalbeheer.nl. Daar heeft u o.a. inzicht in uw (bank)gegevens bij Centraal Beheer Achmea.
Actuele situatie
Door het afschaffen van de Spaarloonregeling door de overheid, zijn momenteel alle spaarloontegoeden vrij opneembaar. Veel klanten willen hun spaarsaldo op een RentePlús Rekening bij Centraal Beheer Achmea storten.
Klantdomein moeilijk bereikbaar
Hierdoor worden er nu massaal rekeningen via onze site aangevraagd. Zoveel dat het klantdomein de laatste tijd moeilijk bereikbaar is. Onze excuses hiervoor. Wij werken aan een oplossing, zodat u weer snel kunt inloggen op uw klantdomein.
Geld opnemen?
Wilt u in de tussentijd geld opnemen van uw rekening? Dan verzoeken wij u om 'Even Apeldoorn' te bellen. Het telefoonnummer is (055) 579 8160. Wij helpen u graag verder. Heeft u liever dat wij u bellen op een moment dat het u uitkomt? Dat kan ook! Geeft u dat aan via dit formulier.
Met vriendelijke groet,
Centraal Beheer Achmea