Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 18 apr 2024 12:37 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2011 4:00 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: za 19 nov 2011 1:30 pm
Berichten: 194
Bij inlog de volgende melding: Om technische redenen is het systeem op dit moment helaas niet beschikbaar, probeert u het later nog eens.

Ik weet niet of dit door de jaarafsluiting komt, maar een maand gelden had ik dat ook al eens (dus al 2x in 1-2 maanden). Gebeurt dit regelmatig bij CB? Heeft iemand hier ervaring mee?


Laatst bijgewerkt door Spaarzaam op vr 06 jan 2012 8:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2011 4:04 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2117
Bij mij werkt CB wel.
Probeer het eens met een andere browser ofzo.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2011 4:25 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: za 19 nov 2011 1:30 pm
Berichten: 194
Bij mij werkt het ondertussen ook weer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2012 10:43 am 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Het is al dagen een grote ellende!
Na enkele pogingen moet je een nieuw wachtwoord aanvragen maar dan wordt het antwoord op de controlevraag niet geaccepteerd, nieuw account aanvragen lukt ook niet.
Even later kun je wel inloggen maar word je er weer uitgegooid.

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2012 11:08 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 04 jan 2008 12:17 am
Berichten: 525
Woonplaats: Gouda
Hier is het ook al dagen prut. En ik heb amper een week een rekening daar dus dat geeft een mooie eerste indruk.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2012 11:48 am 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 734
baskruit schreef:
Hier is het ook al dagen prut. En ik heb amper een week een rekening daar dus dat geeft een mooie eerste indruk.
Het gaat inderdaad niet soepel sinds een paar dagen. Let op: na de eventuele melding dat het te druk is, kan je toch nog steeds aangelogd zijn. Echt uitloggen kan je doen door opnieuw "aan te loggen" en dan uitloggen kiezen. Met name van belang wanneer je gebruik maakt van pc die gedeeld wordt met andere gebruikers. BTW: de rente is bijgeschreven.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2012 12:04 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 feb 2009 8:25 pm
Berichten: 632
Het is inderdaad al een paar dagen 'prut'. Normaal gesproken heb ik nooit last van het niet kunnen inloggen. Ik denk dat het druk is met het overboeken van het spaarloon :D
Bij mij is de rente nog niet bijgeschreven. Normaal wordt de rente pas na de vierde werkdag bijgeschreven (wel met valutadatum 1e vd maand)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2012 1:35 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 734
smiver schreef:
... Bij mij is de rente nog niet bijgeschreven. Normaal wordt de rente pas na de vierde werkdag bijgeschreven (wel met valutadatum 1e vd maand)
Ik heb niet goed gekeken, bij mij ook niet. Aanloggen ging net weer goed, ik denk dat dat probleem opgelost is.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2012 6:14 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
nu weer niet bereikbaar


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2012 7:22 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2117
Zelfs ingelogd werkt het systeem dan wel, dan niet.
Jammer dan.
Ik probeer het later nog wel eens.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2012 8:10 pm 

Geregistreerd: wo 04 jan 2012 8:02 pm
Berichten: 4
Ik ben ook al 2 dagen bezig om in te loggen en af en toe lukt het. Maar als ik dan een bedrag wil overboeken naar mijn tegenrekening wordt ik er "wegens drukte"uitgegooid. Wel heel erg vervelend als je (dringend) geld nodig hebt. Ik heb inmiddels mijn rekening opgezegd, want ik vind dit geen manier van doen. Een storing OK en dat duurt altijd maar even, maar dat je door de "drukte"niet kunt inloggen is onacceptabel! Zorg dan dat je die (verwachte) "drukte" aankan.
:( :( :( :( :(


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2012 11:48 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: za 19 nov 2011 1:30 pm
Berichten: 194
Nu ook weer niet bereikbaar vanwege "drukte". Het is waarschijnlijk zo druk omdat iedereen zijn/haar geld wil weghalen bij CB vanwege de steeds terugkerende problemen met inloggen. Tevens duurt een overboeking altijd 2 dagen (bij andere banken binnen 24h), dus dat is voor mij ook de reden om langzamerhand onze CB-rekeningen leeg te halen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 11:34 am 

Geregistreerd: wo 04 jan 2012 8:02 pm
Berichten: 4
Wellicht is Centraal Beheer een goede verzekeraar, maar van bankieren hebben ze mijns inziens (nog) geen kaas gegeten. Ik kan mij zo voorstellen dat er nog meer mensen balen vanwege het feit dat zij niet bij hun geld kunnen en daardoor hun rekening eveneens opzeggen. Ik wacht nu al 2 dagen op mijn geld wat ik met heel veel moeite heb overgeboekt. :(


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 11:41 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jun 2008 11:47 am
Berichten: 282
Ja, het lukt mij ook nog steeds niet om in te loggen. Ik vind dat erg storend. Verder ben ik het er mee eens dat als je een bedrag naar je tegenrekening wilt terugboeken, dat veel te lang duurt. Bij overige banken staat het bedrag dezelfde dag op je rekening. Alles bij elkaar overweeg ik nu sterk om alles maar bij Centraal Beheer weg te halen. Bij bijvoorbeeld NICB en LeasePlan lopen de overboekingen perfect. :(

_________________
Sparen ...... het blijft leuk!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 1:01 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: za 19 nov 2011 1:30 pm
Berichten: 194
Inderdaad nog steeds geen inlog mogelijk. LBP rekening is nu eindelijk geactiveerd, maar nu kan ik CB-geld er niet afhalen om over te boeken naar LPB. Ik ga zo snel mogelijk het geld van al onze CB-rekeningen weghalen, want ik krijg er nu wel genoeg van.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO