Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 7:30 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 1:32 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2115
Kniertje schreef:
Je saldo overboeken zal (misschien) wel lukken maar om je opgebouwde rente te bemachtigen moet je denk ik je rekening opheffen of een jaartje wachten ... :D

CB keert maandelijks rente uit.
Je kunt met het weghalen van de rente wél maanden bezig zijn, omdat die altijd erg laat beschikbaar komt.
Zodoende kan er weer rente over de uitgekeerde rente zijn ontstaan.
Kortom, een "bank" om lief mee bezig te zijn.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 2:25 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Kniertje schreef:
om je opgebouwde rente te bemachtigen moet je denk ik je rekening opheffen
En die gedachte geeft me nu al voldoening. :evil:
Maar zoals ik al zei: Ik wacht tot mijn adviseurs van SI aangeven dat ik aan de beurt ben :lol:

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 2:31 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Als we kunnen inloggen en overboeken, haalt de familie Linn de rekeningen leeg.

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 4:36 pm 

Geregistreerd: do 02 okt 2008 8:00 pm
Berichten: 43
Een paar uur storing kan ik me nog iets bij voorstellen maar een hele week... ongelooflijk.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 5:34 pm 

Geregistreerd: wo 04 jan 2012 8:02 pm
Berichten: 4
Bedankt voor uw e-mail van 04 januari 2012.

Het kan voorkomen dat door extreme drukte de site tijdelijk onbereikbaar is. Wij zijn hiervan op de hoogte en proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Wij vragen u in dat geval het later opnieuw te proberen. Onze excuses voor het ongemak



Wanneer u, op werkdagen(ma-vrij), stort vanaf uw privérekening naar de RentePlúsrekening zal veelal het bedrag de eerstvolgende werkdag valutair worden bijgeschreven op de RentePlusrekening. Vanaf dat moment is het tegoed rentedragend
In het klantdomein "mijn gegevens" ziet u dit op de 2e werkdag na storting(ma-vrij) vanaf uw priverekening.



Beeindigen?
Wilt u de rekening beëindigen? Stuurt u ons dan een, schriftelijk door de rekeninghouder(s) ondertekend, verzoek incl. kopie geldige legitimatiebewijs(zen). Na ontvangst hiervan zullen wij uw verzoek verwerken en het evt. saldo inclusief rente tot beëindigingdatum overmaken naar de vaste tegenrekening. De rekening blijft nog 1 jaar zichtbaar in het klantdomein. In jan/febr 2012 ontvangt u nog eenmaal het fiscale jaaroverzicht

Postadres
Centraal Beheer Achmea
afd. Sparen en Beleggen
Antwoordnummer 157
3800 VB Amersfoort
Een postzegel is niet nodig

Met vriendelijke groet,
Centraal Beheer Achmea


Naar aanleiding van een door mij per e-mail ingediende klacht, ontving ik bovenstaand antwoord.
Nou daar schiet(en) ik/wij wat mee op zeg!
Het is blijft een drama daar!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 5:48 pm 
Stuiver

Geregistreerd: zo 21 sep 2008 9:52 am
Berichten: 62
Het klinkt mij allemaal bekend in de oren, echter ik heb direct mijn spaarrekening op 1 euro na leeggemaakt, dan word deze na verloop van tijd vanzelf opgeheven zonder gedoe, en voor hetzelfde rentepercentage ergens anders ondergebracht. als iedereen met deze klachten dit zou doen werd het probleem waarschijnlijk sneller opgelost. Ik hen in ieder geval van CB afscheid genomen en volgen er meerdere

_________________
De enige bank die ik vertrouw is de vensterbank


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 7:20 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: za 19 nov 2011 1:30 pm
Berichten: 194
Inloggen lukte gisteren even. Gekeken of gehele saldo weg was? Blijkt 1 uur nadat het saldo leeg was gehaald, alsnog de rente erbij geschreven. Weghalen op dat moment (vlak voor het weekend) was me te riskant (alle beetjes helpen), maar nu 20 keer proberen in te loggen (om te kijken, niet om over te boeken), maar zonder succes. Als niemand kan inloggen, hoe kan het dan zo "druk" zijn? Ben benieuwd of je 's nachts wel gewoon kunt inloggen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 8:52 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: za 19 nov 2011 1:30 pm
Berichten: 194
Bij inloggen steeds weer hetzelfde zwart-wit scherm dat mijn gegevens niet beschikbaar zijn, maar wat ziet mijn oog? Onderaan de pagina staat ook het woord "inloggen". Als je daarop klikt kom je er gewoon in (2x geprobeerd); raar maar waar. Of je alle functies kunt uitvoeren weet ik niet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 10:06 pm 

Geregistreerd: vr 23 mei 2008 9:36 pm
Berichten: 12
Spaarzaam, inderdaad!!!!!! Onder het woord Spaarloon staat ook het woord Inloggen. Klik daarop en alles werkt perfect.
Ik had vandaag ook al een aantal pogingen gedaan zonder succes. Hoe heet dat ook al weer? Iets verder kijken dan je neus lang is, geloof ik. Bedankt voor de TIP.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 10:59 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 19 okt 2007 9:19 am
Berichten: 124
Mooi! Kon net inloggen meteen de overboeking er gezet.
Dagen lang niet je geld in kunnen zien kan ik niet zo goed tegen, stel dat je het eens echt nodig bent dan kan je er niet bij.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 07 jan 2012 9:45 am 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Onze rekeningen zijn nu ook bijna leeggehaald.

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 07 jan 2012 10:29 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5821
Woonplaats: Obliville
Afgelopen week heb ik het niet geprobeerd, maar op dit moment kom ik er moeiteloos in. Die drukte blijft natuurlijk niet aanhouden.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 07 jan 2012 11:04 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jun 2008 11:47 am
Berichten: 282
Wonderlijk genoeg kon ik nu wel inloggen via IE, maar nog steeds niet via Firefox. Ik vind het maar een wonderlijke zaak. Aangezien ik bij CB niet het professionalisme aantref wat ik zoek (ook de verwerkingstijd van de overboekingen duurt te lang), heb ik maar meteen mijn hele saldo (op een paar cent na) teruggeboekt. Laat men eerst maar eens noodzakelijke verbeteringen aanbrengen, daarna zien we wel verder. :(

_________________
Sparen ...... het blijft leuk!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 07 jan 2012 11:32 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 07 mei 2009 12:16 pm
Berichten: 1412
jody schreef:
Wonderlijk genoeg kon ik nu wel inloggen via IE, maar nog steeds niet via Firefox.

Inderdaad wel heel wonderlijk !!

Citaat:
Onze excuses...

Het klantdomein is momenteel moeilijk bereikbaar

Door grote drukte is het klantdomein op dit moment moeilijk bereikbaar. Onze excuses daarvoor. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.

Ik gebruik ook Firefox dus heb het toch maar even met Chrome en Explorer geprobeerd ... nop.
Al een week kan ik er niet bij ...

_________________
Pecunia olet! Geldt niet voor Crypto :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 07 jan 2012 11:35 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 07 mei 2009 12:16 pm
Berichten: 1412
En inderdaad ... het wordt nog gekker !!!!!! Ik kan wel inloggen !!!

Uit CB inlog WEL mogelijk!!
joebeltje schreef:
Spaarzaam schreef in het vorige topic: Bij inloggen steeds weer hetzelfde zwart-wit scherm dat mijn gegevens niet beschikbaar zijn, maar wat ziet mijn oog? Onderaan de pagina staat ook het woord "inloggen". Als je daarop klikt kom je er gewoon in (2x geprobeerd); raar maar waar. Of je alle functies kunt uitvoeren weet ik niet.

Inderdaad staat onder het woord SPAARLOON het woord INLOGGEN, klik hierop en je kunt doorklikken naar jouw gegevens, alles werkt perfect. Met dank aan Spaarzaam.
Zie de laatste reacties van het vorige topic.
Groet, Joebeltje.

_________________
Pecunia olet! Geldt niet voor Crypto :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO