Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 1:17 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 30 nov 2008 4:01 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
De aanbieding geldt formeel alleen voor bestaande klanten.

Maar..... als je belt en vertelt over de aanbieding, dan is de kans groot dat je toch mee mag doen met de aanbieding.
Ik heb recent telefonisch het op deze wijze weten te regelen.

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 nov 2008 5:10 pm 

Geregistreerd: ma 14 jul 2008 10:53 am
Berichten: 16
Ik heb al deposito's gesloten bij CE, maar zit CE eigenlijk in hevige geldnood ofzo?
Ik zit nog te denken onder welke bank ik mijn geld van icesave zal onderbrengen. De garantie deposito van 100.000 loopt nog tot ergens oktober.
Dus ik vraag me af of het wel verstandig is om nog meer geld bij CE onder te brengen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 nov 2008 5:27 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2220
Dit kwartaal moeten ze $370.000.000 aflossen. Moet toch ergens vandaan komen. Op de kapitaalmarkt zal het onder de huidige omstandigheden in ieder geval niet makkelijk zijn. Dan kunnen ze het beter via deposito's proberen. Vind ik niet meer dan normaal.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 nov 2008 5:51 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
CE heeft zich nog niet gemeld bij Woutertje Bos om gebruik te maken van de garantieregeling. NiBC wel. Daar zijn de her te financieren bedragen vele malen hoger.

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 nov 2008 9:16 pm 
Gisteren een deposito geopend,ik dacht dat men na kantoortijden dat soort zaken niet meer afhandelde..... :?:

Topaanbieding :!:


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 dec 2008 9:26 am 

Geregistreerd: do 21 feb 2008 8:40 pm
Berichten: 32
mecano schreef:
De garantie deposito van 100.000 loopt nog tot ergens oktober.
Dus ik vraag me af of het wel verstandig is om nog meer geld bij CE onder te brengen?


Je kunt een deposito afsluiten van 9 maanden .. dan krijg je 6% en kun je altijd nog in september het dan weer vrij vallende geld overboeken naar een andere bank, als daar aanleiding toe zou zijn. Tegen die tijd zal er best meer bekend zijn over een eventuele wijziging in de garantieregeling vanaf oktober '09 en heb je nog een maand om hierop in te spelen. Dan profiteer je 9 maanden van de 6% en je bent tijdens de hele periode gedekt door de garantieregeling!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 08 dec 2008 9:21 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 8:01 pm
Berichten: 270
wat is de minimum looptijd voor die 6% ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Lezen...
BerichtGeplaatst: ma 08 dec 2008 10:02 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 17 sep 2008 9:28 am
Berichten: 229
Xabre schreef:
wat is de minimum looptijd voor die 6% ?

http://forum.spaarinformatie.nl/viewtopic.php?f=8&t=1495

6 maanden dus.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2008 11:43 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2220
Doboy schreef:
Dit kwartaal moeten ze $370.000.000 aflossen. Moet toch ergens vandaan komen. Op de kapitaalmarkt zal het onder de huidige omstandigheden in ieder geval niet makkelijk zijn. Dan kunnen ze het beter via deposito's proberen. Vind ik niet meer dan normaal.

CE heeft klaarblijkelijk genoeg kapitaal opgehaald om de schulden af te lossen. Ze zijn nu zelfs bezig met een inkoopprogramma van nog uitstaande obligaties: http://www.cbonds.info/all/eng/news/ind ... /id/418662

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2008 12:47 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
Doboy schreef:
CE heeft klaarblijkelijk genoeg kapitaal opgehaald om de schulden af te lossen. Ze zijn nu zelfs bezig met een inkoopprogramma van nog uitstaande obligaties: http://www.cbonds.info/all/eng/news/ind ... /id/418662



Ik zet april 2010 wel even in mijn agenda om tegen die tijd de status van de CEB te checken. :wink:

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2008 1:20 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
Ik heb ff geinformeerd of de herfstaanbieding een vervolg krijgt na 31/12, de dame in kwestie was redelijk resoluut; de aanbieding loopt tot en met 31/12/2008 en krijgt geen vervolg.
by the way; 31/12 is de toko gewoon geopend. ( voor diegeen zonder internetrekening :lol: )

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2008 2:19 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: zo 02 nov 2008 1:05 pm
Berichten: 100
Nou Ik heb gemaild hierover en ze zeiden dat dat nog niet bekend was omdat de directie dit pas kort voor die tijd laat weten. Het personeel beslist dit namelijk zelf niet
dus degene die je gesproken hebt.....is niet geheel op de hoogte van de werkwijze (dejavu) :shock:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 19 dec 2008 2:32 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
Bankbiljet schreef:
Nou Ik heb gemaild hierover en ze zeiden..........


Heb jij een mailbox met gesproken tekst? :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 dec 2008 1:59 am 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 sep 2008 5:22 pm
Berichten: 212
Woonplaats: Randstad
Nou, het was een mooie aanbieding welke binnen enkele dagen afloopt. Hopen dat ze dat vaker gaan doen. :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 dec 2008 5:29 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 16 dec 2008 2:28 pm
Berichten: 361
Zaterdag nog een deposito afgesloten voor 1 en 4 jaar voor het vrijgekomen Icesave geld.
Inderdaad kreeg ook ik als nieuwe klant toch de rentepercentages van de herfstaanbieding op mijn deposito! :D

Nu kijken of mijn voorspelling dat de rentes hard gaan dalen na 1 januari terecht blijken te zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO