Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 6:50 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 9:59 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 dec 2008 12:38 pm
Berichten: 1120
Woonplaats: Hirdo
Misschien hebben ze wel op het forum gekeken en van schrik meteen aangepast! :mrgreen:

_________________
Als tijd geld is, hoe arm ben je dan als je géén tijd hebt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2009 10:58 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
Icesave today,I save schreef:
Ik heb ff geinformeerd of de herfstaanbieding een vervolg krijgt na 31/12, de dame in kwestie was redelijk resoluut; de aanbieding loopt tot en met 31/12/2008 en krijgt geen vervolg.
by the way; 31/12 is de toko gewoon geopend. ( voor diegeen zonder internetrekening :lol: )



bankbiljet schreef:
Nou Ik heb gemaild hierover en ze zeiden dat dat nog niet bekend was omdat de directie dit pas kort voor die tijd laat weten. Het personeel beslist dit namelijk zelf niet
dus degene die je gesproken hebt.....is niet geheel op de hoogte van de werkwijze (dejavu)



Nou @bankbiljet mijn bronnen waren toch iets beter :mrgreen:

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2009 1:20 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 21 aug 2008 4:21 pm
Berichten: 488
pippin schreef:
Deze Erik die al meer dan 10 jaar bij CE zit en ons door bepaalde uitspraken wil laten geloven dat hij op een dusdanige positie zit in het bankwezen dat hij stijgingen en dalingen van rentes weet voor dat wij als gewone man die te zien krijgen neem ik met een hele grote zak zout. Het beargumenteren van uitspraken waar Dyna18 hierom vraagt is niet zijn sterkste kant. Ik heb hem ook al eens gevraagd waarom hij een paar maanden geleden al zijn geld bij CE had opgenomen maar al wel meteen wist te melden dat hij over een aantal maanden weer al zijn geld terug zou plaatsen bij CE. Wat ieder doet met zijn / haar geld moet 1-ieder natuurlijk geheel zelf weten maar bepaalde uitspraken doen op een forum waarvan je weet dat ze vragen kunnen oproepen moet je alleen plaatsen als je er daadwerkelijk ook een discussie mee op gang wil brengen of andere leden wil attenderen op bepaalde mogelijkheden waarvan ze mogelijk niet op de hoogte zijn.


Ik ben nauw betrokken geweest bij de verhoging van de garantieregeling tot 40.000 en heb ik ertoe bijgedragen dat Wouter Bos bepaalde toezeggingen aan Icesave spaarders heeft gedaan, ondanks dat hij van plan was daarmee te wachten om IJsland onder druk te zetten. Maar als "pippin" dit allemaal met een grote zak zout wil nemen is dat zijn of haar zaak.

Mijn punten zijn voldoende beargumenteerd. Ik verwacht een rentestijging op langlopende deposito's omdat de bank mij dat zelf medegedeeld heeft. Lijkt mij een goed voornemen van Credit Europe! Ik heb mijn saldo van een nog lopend deposito een tijdje terug zonder kosten opgenomen omdat de bank mij die mogelijkheid bood en ik het geld nodig had. Mijn tevredenheid heb ik daarover op dit forum willen uiten.

_________________
Met beleggen kan al je geld kwijtraken. Met sparen loop je veel minder risico.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2009 1:30 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 6:32 pm
Berichten: 110
Als de aanbieding idd is afgelopen kan dit onderwerp op slot.

_________________
www.MyC4.com eradicate poverty by investing in African Businesses and even get a return on your investment!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO