Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 23 apr 2024 9:31 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 27 nov 2008 5:17 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 27 nov 2008 4:42 pm
Berichten: 2
credit europe heeft de herfstaanbieding (6% deposito) verlengd t/m 31 december 2008 :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 27 nov 2008 5:54 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
ebenezer schreef:
credit europe heeft de herfstaanbieding (6% deposito) verlengd t/m 31 december 2008 :lol:

Waar staat dat op de site? Ik zie alleen maar 5,75% staan.

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 27 nov 2008 6:13 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 27 nov 2008 4:42 pm
Berichten: 2
Rekeninghouders (niet allemaal heb ik begrepen uit sommige reacties)zijn over de herfstaanbieding(aanvankelijk t/m 30 november)gemailt.
Toen ik ze vanmiddag met een vraagje hierover aan de lijn had vertelde de medewerker dat de aanbieding was verlengd t/m 31 december 2008.
Het zou te maken hebben met veel deposito's die deze maand vrijvallen. :?:
Droppie schreef:
ebenezer schreef:
credit europe heeft de herfstaanbieding (6% deposito) verlengd t/m 31 december 2008 :lol:

Waar staat dat op de site? Ik zie alleen maar 5,75% staan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 27 nov 2008 8:27 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 sep 2008 5:22 pm
Berichten: 212
Woonplaats: Randstad
Leuk, laat ze het structureel maken, die 6 % voor 6 maanden!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 27 nov 2008 11:13 pm 

Geregistreerd: wo 30 jul 2008 3:16 pm
Berichten: 41
Acht winter herfst, wat maakt het uit he.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 28 nov 2008 4:43 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
Ze gokken er op, dat de vrijvallende Icesave tegoeden, voor een gedeelte op de herfstaanbieding wordt ingezet.

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 28 nov 2008 4:44 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5824
Woonplaats: Obliville
Slim van C.E.:D

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 28 nov 2008 11:29 pm 
Waarschijnlijk zullen alleen die mensen die hun geld al deden spreiden hun geld bij CE stallen.

Zij die voor het eerst hun spaargeld op een "exotische" bank deden stallen zullen nu wel even slikken voor ze weer een keus gaan maken.

Velen zijn toch over de streep getrokken door de reclamecampagne van IceSave.......

De klap is voor velen toch hard aangekomen,maar het blijven toch Nederlanders...... :wink:


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 29 nov 2008 10:17 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Ik snap dat "exotische bank" niet zo.
Ik weet niet wie dat verzonnen heeft, maar die moet dat maar eens goed komen uitleggen op dit forum.
Credit Europe Bank N.V. is een Nederlandse bank met haar hoofdkantoor in Amsterdam.

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 29 nov 2008 11:42 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5824
Woonplaats: Obliville
Voor vele (oudere) mensen, die zich nooit echt in bankzaken verdiept hebben, is een bank al heel gauw exotisch.

Mijn ouders vonden de ASN ook exotisch. Pas de mededeling dat het een dochter van de SNS is, deed ze over de streep trekken.
En dan nog moeizaam.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 29 nov 2008 12:48 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 21 aug 2008 4:21 pm
Berichten: 488
Goed nieuws dat Credit Europe Bank de herfstaanbieding met 6% rente verlengd heeft! Jammer dat mensen deze bank als exotisch betitelen. Ik spaar al meer dan 10 jaar naar volle tevredenheid bij Credit Europe Bank en al die tijd bestaat bijv. de Top Interest Rekening al.

_________________
Met beleggen kan al je geld kwijtraken. Met sparen loop je veel minder risico.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 29 nov 2008 7:00 pm 
ErikVries schreef:
Goed nieuws dat Credit Europe Bank de herfstaanbieding met 6% rente verlengd heeft! Jammer dat mensen deze bank als exotisch betitelen. Ik spaar al meer dan 10 jaar naar volle tevredenheid bij Credit Europe Bank en al die tijd bestaat bijv. de Top Interest Rekening al.



Dat exotisch is er nu eenmaal ingeslopen en iedereen begrijpt meteen welke banken ermee bedoelt worden.Waarschijnlijk zijn er een aantal beleggings- cq spaarexperts mee begonnen door de term in hun collums te noemen.

ik vind het jammer dat mensen die er al tig jaren sparen hun saldo geheel opnemen,dit ook melden op deze site,geen reden noemen maar wel meteen kunnen melden dat ze over een paar maanden terug zijn.............


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 nov 2008 12:17 am 
Stuiver

Geregistreerd: za 29 nov 2008 3:05 pm
Berichten: 95
"Waarschijnlijk zijn er een aantal beleggings- cq spaarexperts mee begonnen door de term in hun collums te noemen.

ik vind het jammer dat mensen die er al tig jaren sparen hun saldo geheel opnemen,dit ook melden op deze site,geen reden noemen maar wel meteen kunnen melden dat ze over een paar maanden terug zijn............."
(Pippin)



Als ik bij één van de niet "exotische" banken werkte zou ik die term ook regelmatig laten vallen...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 nov 2008 12:37 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Die verlenging komt mij erg goed uit. Nee, gelukkig niet omdat ik bij IceSave iets had staan.
Ik ga gewoon door met geld wegzetten bij CE en NIBC, want als je deze nu links laat liggen en ook al niet meer vertrouwt op de garantieregeling, dan kun je je geld beter in een sok stoppen of uitgeven, en zullen de grootbanken het altijd winnen van de kleintjes en nog machtiger en ongevoeliger worden voor onze rentewensen.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 nov 2008 2:30 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 8:01 pm
Berichten: 270
Mijn ouders willen een nieuwe spaarrekening openen, waarschijnlijk bij CE, kunnen die ook profiteren van die 6% aanbieding?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO