Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 11:32 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 30 dec 2008 9:35 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 6:32 pm
Berichten: 110
Als de rente gaat dalen, zal het vast niet heel hard gaan. De 1e "stunter"die onder de 5,1% rente gaat zitten ziet namelijk meteen een hoop spaarders vertrekken. Maar in ieder geval lijkt de kans dat de rente voor 1 jaar deposito's gaat dalen groter dan dat deze nog verder gaat stijgen, dus ik heb ook nog snel wat vast gezet.

Het is trouwens wel erg jammer dat je niet zoals bij NIBC via de website kan regelen of het deposito automatisch verlengd moet worden.

_________________
www.MyC4.com eradicate poverty by investing in African Businesses and even get a return on your investment!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 30 dec 2008 10:09 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
@ErikVries
Wat zijn de verwachtingen? gaat de 5jaars deposito stijgen?.. zoja, met hoeveel en wanneer?

_________________
De liefde voor geld is een wortel van allerlei schadelijke dingen!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 30 dec 2008 11:42 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Ik ga fijn vol in deposito's, want ik ga niet lijdzaam toezien hoe de rentes straks gaan halveren, en dan jaren moeten wachten tot het weer aantrekt. Reken maar uit wat je dan misloopt. En wat als het nog verder gaat stijgen... nou er komt volgend jaar weer genoeg vrij dankzij CE en dan stap ik nog hoger in. Ik geloof niet zomaar dat we die 8 procent van jaren terug nog weer gaan beleven, dus met langjarige deposito's voor om en nabij de 6% ben ik dik tevreden.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 31 dec 2008 11:02 am 
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 07 maart 2007 9:24 pm
Berichten: 605
Ik heb net zelf nog even twee deposito's aangemaakt. Vandaag de laatste dag dat dat kan. Mooi 3 maanden tegen 5,5% en 6 maanden tegen 6%. Ik zag aan het contractnummers dat meer mensen dat idee vanochtend nog hadden ;)

_________________
Beheerder http://forum.SpaarInformatie.nl/ & http://www.SpaarInformatie.nl/ !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 31 dec 2008 12:09 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 16 dec 2008 2:28 pm
Berichten: 361
ErikVries schreef:
Iedereen mag zijn of haar verwachtingen hebben maar ik ben een kenner op spaargebied en beschik door mijn contacten nu eenmaal over informatie waar anderen niet over beschikken. Er is een voornemen van banken om de rente op langlopende deposito´s nog te verhogen.


Sorry hoor, maar hier hebben we helemaal niets aan. Leuk dat je inzicht hebt en verwacht dat het gaat stijgen, maar onderbouw dat ook eens?
Wat is de reden dat de rente volgens jou zou gaan stijgen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 31 dec 2008 12:30 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
@Dyna18
Daar heeft Erik al antwoord op gegeven.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 31 dec 2008 1:54 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Citaat:
Er is een voornemen van banken om de rente op langlopende deposito´s nog te verhogen.

Lijkt me een fijn plan.

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 31 dec 2008 4:13 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 24 jul 2008 7:16 am
Berichten: 95
Mij ook

_________________
Use common sense,whether you are buying or selling.If a deal sounds too good to be true,it usually is!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 31 dec 2008 5:34 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
Ik kan alleen geen enkele reden bedenken waarom.......dat banken graag langdurig middelen aan zich binden dat snap ik, maar dat argument gold maanden geleden ook al.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 11:05 am 
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 07 maart 2007 9:24 pm
Berichten: 605
Is er iemand die even kan checken of het inderdaad niet meer mogelijk is om de 6% deposito's af te sluiten (Dan kan ik de info op www.SpaarINformatie.nl even aanpassen)? Ik kan dat zelf niet doen omdat ik (zelfs met de zojuist bijgeschreven rente) geen 2500 Euro meer vrij heb staan bij CEB.

_________________
Beheerder http://forum.SpaarInformatie.nl/ & http://www.SpaarInformatie.nl/ !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 11:18 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Op dit moment (1 januari 10:19 AM) staat 'ie nog op 6%

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 3:40 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 dec 2008 12:38 pm
Berichten: 1120
Woonplaats: Hirdo
Dan zal het vandaag wel de allerlaatste dag zijn dat je deposito`s van 6% kan afsluiten.

Het zal te maken kunnen hebben met het feit dat het geen bankwerkdag is en dat ze morgen de rentes voor
bestaande klanten naar het niveau brengen van de reeds(lagere)bekende rentes.

Dit is dus nog de kans om ze af te sluiten,want ze gaan dus met de datum van afsluiten in (vandaag) en worden morgen
verwerkt. :idea:

Ik heb zelf al 2 deposito`s van 6% lopen voor 1 jaar en blijf,ook bij mijn andere rekeningen,het liefst binnen de grenzen van het oude DGS.
Maar anders had ik hier nog wel even gauw gebruik van gemaakt. :wink:

_________________
Als tijd geld is, hoe arm ben je dan als je géén tijd hebt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 8:59 pm 
Dyna18 schreef:
ErikVries schreef:
Iedereen mag zijn of haar verwachtingen hebben maar ik ben een kenner op spaargebied en beschik door mijn contacten nu eenmaal over informatie waar anderen niet over beschikken. Er is een voornemen van banken om de rente op langlopende deposito´s nog te verhogen.


Sorry hoor, maar hier hebben we helemaal niets aan. Leuk dat je inzicht hebt en verwacht dat het gaat stijgen, maar onderbouw dat ook eens?
Wat is de reden dat de rente volgens jou zou gaan stijgen?



Deze Erik die al meer dan 10 jaar bij CE zit en ons door bepaalde uitspraken wil laten geloven dat hij op een dusdanige positie zit in het bankwezen dat hij stijgingen en dalingen van rentes weet voor dat wij als gewone man die te zien krijgen neem ik met een hele grote zak zout.

Het beargumenteren van uitspraken waar Dyna18 hierom vraagt is niet zijn sterkste kant.

Ik heb hem ook al eens gevraagd waarom hij een paar maanden geleden al zijn geld bij CE had opgenomen maar al wel meteen wist te melden dat hij over een aantal maanden weer al zijn geld terug zou plaatsen bij CE.

Wat ieder doet met zijn / haar geld moet 1-ieder natuurlijk geheel zelf weten maar bepaalde uitspraken doen op een forum waarvan je weet dat ze vragen kunnen oproepen moet je alleen plaatsen als je er daadwerkelijk ook een discussie mee op gang wil brengen of andere leden wil attenderen op bepaalde mogelijkheden waarvan ze mogelijk niet op de hoogte zijn.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 9:43 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Mandros schreef:
Is er iemand die even kan checken of het inderdaad niet meer mogelijk is om de 6% deposito's af te sluiten


Inmiddels is de 6% aanbieding verdwenen!

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 9:56 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
afbeelding: http://www.limbochat.nl/images/smilies/bawling.gif

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO