obligataire schreef:
mijn gewogen gemiddelde van sparen/spaarloon/deposito's is momenteel 5,45%. Puur kijkend naar deposito's, ligt het rendement uiteraard iets hoger, maar niet heel veel omdat ruim 95% in deposito's zit. Het geringe vrij opneembare saldo heeft weinig invloed op dat gemiddelde.
Knap gedaan! Ik heb ook >90% in deposito's zitten en zat tot gisteren ook op 5,45% gemiddeld over alle spaartegoeden, maar telkens als er iets vrijvalt gaat het wat omlaag. Op het toppunt zat ik op 5,8% gemiddeld, en het zal langzaam dalen tot iets onder 5% gemiddeld eind 2010. Ik neem geen deposito's lager dan 5% en wacht wel tot de rente weer aantrekt. Alles wat vrijvalt komt eerst bij AES, en tegen het eind van het jaar gaat een deel naar ASN Novib, want ook het rendement hiervan valt bij mij onder sparen
Linn schreef:
In uw brief heeft u een aantal vragen over de valuteringsregels van uw AEGON Eigen stijl Sparen. Ik heb de betreffende afdeling gevraagd om het een en ander voor u na te gaan. De beantwoording van uw brief duurt hierdoor langer. U kunt binnen twee weken een antwoord van ons verwachten.
P.S. De 2 weken zijn inmiddels verstreken.
Vreemd he. Bij een willekeurige bank/rekening kun je het zo op de site zien, maar Aegon heeft weer een constructie bedacht die ze zelf amper begrijpen. Toch ga ik gewoon meeprofiteren zolang dit de hoogste rente biedt, en ook voor m'n ouders heb ik deze rekening geopend en ga ik eens met het proggie experimenteren voor de hoogste rente, want het blijft mooi in de famlie he

PS: Geen opnamekosten instellen natuurlijk