Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu wo 18 jun 2025 5:12 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 5:08 pm 
Kwartje

Manfred, voor banken heet dit "zaken doen" .

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 5:11 pm 
Vijfje

Thijs schreef:
Manfred, voor banken heet dit "zaken doen" .

Oftewel zakelijke handigheid.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 6:04 pm 
Dubbeltje

Thijs schreef:
Ongelooflijk. Net even gebeld (kosten 0,30 :wink: ) en inderdaad vanaf a.s. dinsdag 5% !!!!! Enige voorwaarde is dat je even belt !

Paul zij gezegend :lol:

Heb net ook gebeld. Ik heb nog gevraagd waarom ik hier eigenlijk voor moet bellen en dat het niet automatisch wordt aangepast. Ik kreeg als antwoord dat banken ook willen verdienen en dat ze min of meer hopen dat niet alle klanten het in de gaten hebben. Dus als je minder alert bent, dan krijg je de renteverhoging niet, beetje jammer vind ik.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 6:12 pm 
bravo voor Paul

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 6:13 pm 
Vijfje

Spaarder1976 schreef:
Thijs schreef:
Ongelooflijk. Net even gebeld (kosten 0,30 :wink: ) en inderdaad vanaf a.s. dinsdag 5% !!!!! Enige voorwaarde is dat je even belt !

Heb net ook gebeld. Ik heb nog gevraagd waarom ik hier eigenlijk voor moet bellen en dat het niet automatisch wordt aangepast. Ik kreeg als antwoord dat banken ook willen verdienen en dat ze min of meer hopen dat niet alle klanten het in de gaten hebben. Dus als je minder alert bent, dan krijg je de renteverhoging niet, beetje jammer vind ik.

Het is nog geen dinsdag!
Nogmaals, de medewerker die ik gesproken heb verwacht dat het wel zal gaan gebeuren.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 6:15 pm 
Dubbeltje

Paul209 schreef:
Spaarder1976 schreef:
Thijs schreef:

Het is nog geen dinsdag!
Nogmaals, de medewerker die ik gesproken heb verwacht dat het wel zal gaan gebeuren.

Mij werd het verzekerd! Ik sluit me aan bij de vorige poster, bedankt voor de tip Paul! Laten we vooral proberen om elkaar te blijven informeren! Super forum dit!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 6:17 pm 
Vijfje

rente up schreef:
bravo voor Paul

Geen dank, ik stuur de rekening wel. :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 6:56 pm 
Dubbeltje

Paul209 schreef:
Spaarder1976 schreef:
Thijs schreef:

Het is nog geen dinsdag!

Ik wil die 5% ook graag, maar....hoe krijg je contact met een bankmedewerker? :? Wanneer ik bel met het 0900 nummer dat op de site vermeld staat krijg ik een geautomatiseerd systeem, een soort Girofoon. Hetzelfde gebeurt wanneer ik bel naar telefoonnummer 020 3576363....nergens krijg ik de optie een medewerker persoonlijk aan de lijn te krijgen. Of ben ik gewoon te laat en moet ik tot maandag wachten?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 7:00 pm 
Vijfje

marnix schreef:
Ik wil die 5% ook graag, maar....hoe krijg je contact met een bankmedewerker? :? Wanneer ik bel met het 0900 nummer dat op de site vermeld staat krijg ik een geautomatiseerd systeem, een soort Girofoon. Hetzelfde gebeurt wanneer ik bel naar telefoonnummer 020 3576363....nergens krijg ik de optie een medewerker persoonlijk aan de lijn te krijgen.

Uit mijn hoofd: een 0 en in het volgende menu een 2 ofzo?
Anders mail je toch even, met vermelding van klantnr.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 7:14 pm 
Dubbeltje

Paul209 schreef:

Uit mijn hoofd: een 0 en in het volgende menu een 2 ofzo?
Anders mail je toch even, met vermelding van klantnr.

Bedankt voor je reactie. Inderdaad, eerst een 0 toetsen alsof je geen klantnummer hebt of een zakelijke klant bent. Medewerkers zijn echter na 18.00 uur niet meer persoonlijk bereikbaar. Dus maandag probeer ik het gewoon weer (mailen kan natuurlijk ook, maar bellen heeft mijn voorkeur).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 7:33 pm 
2 Kwartjes

Supercool. Het grootste deel van mijn bescheiden spaarpot staat bij CE. Hoef ik dat niet over te pompen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 7:38 pm 
Gulden

Voor mij geldt hetzelfde als voor Baskruit. Allemaal dus ontzettend bedankt voor jullie ontzettend informatieve mededelingen van de afgelopen dagen!! Ik wist wel dat het hier nog eens gezellig zou worden!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 7:50 pm 
Op naar de 5,5%

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 8:09 pm 
Vijfje

Nikita schreef:
Bellen lukte bij mij ook niet, ook ik heb een mail gestuurd. Nu maar hopen dat dat contact voldoende is. :wink:

Paul mag ondertussen wel provisie krijgen van de bank. :lol:

Dacht het niet.
Dat ik ze hier verraden heb, dat kost ze juist geld.
Maar .... ik had er toestemming voor hoor.

Ik had de gezichten van de medewerkers wel eens willen zien.
Zitten ze net een beetje het weekend in te luiden, moeten ze ineens extra mensen inzetten. :lol:
Prettig en vooral een rustig weekend allemaal.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 11:30 pm 
Vijfje

Het lijkt me eerlijk gezegd logisch, dat de verhoging ook voor bestaande klanten geldt.
Ten eerste zou het uitsluiten van bestaande relaties een discriminatie inhouden met negatieve publiciteit tot gevolg,
en ten tweede is het heel makkelijk te omzeilen: je sluit simpelweg de oude rekening en opent een nieuwe.
8)

Hopelijk geldt het trouwens ook voor de ondernemersrekening....... :D

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]