Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu wo 18 jun 2025 5:39 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 11:30 am 

Ik ben iets vergeten de vragen aan Credit Europe. Kan iemand die nog gaat bellen naar hen vragen wanneer de renteverhoging ingaat en online zichtbaar wordt bij de klanten, wanneer die zijn ingelogd op de CE site?

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 11:38 am 

Paul209 schreef:
ManfredvdHe schreef:
De rente op de Top Interest is toch variabel? Als de rente omlaag gaat blijf je als bestaande klant toch ook niet de oude, hogere rente ontvangen.

Leuke theorie, maar de praktijk is anders.

Zojuist gebeld met de ECB.
Wij hebben een deposito geopend vorig jaar en hebben dus een verplichte Top Interest rekening, alwaar de rente op wordt gestort.
Omdat het saldo thans nog nul is, moeten wij een klein bedrag storten, om in aanmerking te komen voor de (tijdelijke?) 5%.
De medewerker zou een aantekening maken betreffende de voorgenomen storting,zodat na bijschrijving van de boeking het percentage naar 5% gaat.
Een minimum of maximum bedrag is er volgens de medewerker niet, dus 10 euro zou voldoende moeten zijn om de 5% te krijgen.
We gaan het proberen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 12:45 pm 
3 Kwartjes

linkpagina schreef:
Ik ben iets vergeten de vragen aan Credit Europe. Kan iemand die nog gaat bellen naar hen vragen wanneer de renteverhoging ingaat en online zichtbaar wordt bij de klanten, wanneer die zijn ingelogd op de CE site?

Volgens medewerkster van CE dinsdag 3 juni.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 12:47 pm 
Gulden

Ik heb zopas ook even gebeld. Allemaal nogmaals bedankt voor de tips! Ik kreeg (zoals al bijna verwacht) de medewerker met het Prins Bernhard accent aan de lijn. Hij was zeer vriendelijk en verzekerde me dat de 5% op dinsdag 23 juni zou ingaan.

Ook meldde hij dat ze het nogal druk hadden vanochtend, en dat de airco ook nog 's defect was! Schade, oder?...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 1:07 pm 
Vijfje

SpaarXL schreef:
Ik heb zopas ook even gebeld. Allemaal nogmaals bedankt voor de tips! Ik kreeg (zoals al bijna verwacht) de medewerker met het Prins Bernhard accent aan de lijn. Hij was zeer vriendelijk en verzekerde me dat de 5% op dinsdag 23 juni zou ingaan.

Morgen dinsdag 3 juni zal je waarschijnlijk bedoelen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 1:13 pm 
Gulden

Jaja, ik bedoel 3 juni!!! (Dikke vingers!)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 1:15 pm 
Vijfje

SpaarXL schreef:
(Dikke vingers!)

Beter dan dat je vingers steeds vastzitten tussen de toetsen. :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 3:05 pm 
Gulden

En nu denkt iedereen dat ik met een nickname als "SpaarXL" en m'n opmerking over dikke vingers 200 kilo weeg?! Klopt niet dus...

Maar goed, laten we het hier niet te gezellig maken, ik ben gewoon een beetje in een overwinningsroes met die 5% rente morgen!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 3:12 pm 
@ Spaar XL:

Wat dacht je van een rente van 5,65%?

http://forum.spaarinformatie.nl/viewtopic.php?t=403

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 3:14 pm 
Vijfje

Via een e-mail inmiddels de bevestiging gekregen dat ze ook in mijn geval 5% rente gaan vergoeden.

Wij danken u voor uw e-mail en kunnen u het volgende mededelen.
Het actuele rentepercentage van 5 % op de Top Interestrekening is bedoeld voor rekeningen die geopend worden na 3 juni 2008.
In overleg met de directie, kunnen wij ook u het rentepercentage van 5 % aanbieden.
Daarvoor moeten we de rekening omstellen. Het aanpassen van de rekening kan enkele dagen duren.
Wij herinneren u eraan dat het rentepercentage op de TopInterestrekening variabel is.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 3:31 pm 

rente up schreef:
@ Spaar XL:

Wat dacht je van een rente van 5,65%?

http://forum.spaarinformatie.nl/viewtopic.php?t=403

Eerst zien dan geloven :P

Maar ik open morgen zodra het op de website staat een rekening bij CE. Ga er toch zo'n 2% (Nu kwartaalextra rekening) op vooruit ;)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 3:33 pm 
@ wviveen

Wat was de grootste reden dat u niet voor www.icesave.nl heeft gekozen?

Deze bank biedt immer nu al 5%

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 3:34 pm 
3 Kwartjes

obligataire schreef:
Via een e-mail inmiddels de bevestiging gekregen dat ze ook in mijn geval 5% rente gaan vergoeden.

Wij danken u voor uw e-mail en kunnen u het volgende mededelen.
Het actuele rentepercentage van 5 % op de Top Interestrekening is bedoeld voor rekeningen die geopend worden na 3 juni 2008.
In overleg met de directie, kunnen wij ook u het rentepercentage van 5 % aanbieden.
Daarvoor moeten we de rekening omstellen. Het aanpassen van de rekening kan enkele dagen duren.
Wij herinneren u eraan dat het rentepercentage op de TopInterestrekening variabel is.

Kreeg een e.mail met dezelfde tekst.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 4:49 pm 

rente up schreef:
@ wviveen

Wat was de grootste reden dat u niet voor www.icesave.nl heeft gekozen?

Deze bank biedt immer nu al 5%

Ik ben pas sinds enkele dagen aan het kijken naar een nieuwe spaarrekening. Gezien de financiële situatie van IceSave wil ik dit nog even afwachten. Daarnaast wil ik wel zekerheid omdat het gaat om het geld wat ik wil gebruiken om straks uit huis te gaan. Bij IceSave heb ik dat niet omdat men nu nog niet onder het Nederlandse garantiestelsel val. Ondanks dat de bank niet snel failliet gaat zet ik mijn geld liever bij een bank wat daar wel onder val.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 5:04 pm 

Dan zou ik als ik jou was kiezen voor Credit Europe, die vanaf morgen, de 3e, voor nieuwe klanten 5% bied, hetzelfde als icesave. CE valt echter t/m 20.000 euro onder Nederlandse garantiestelsel en hun service en website is klantvriendelijk, gebaseerd op mijn eigen ervaringen met CE.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]