Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 23 apr 2024 2:51 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 9:06 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 21 aug 2008 4:21 pm
Berichten: 488
DSB Bank blijft een gezonde levensvatbare bank, de financiële situatie rechtvaardigt geen bankrun, dus mensen gebruik je verstand! DSB Bank toont een keurig nette bank te zijn door bereidheid te tonen de problemen van klanten met een hypotheek op te lossen. Geef ze daar de tijd voor zou ik zeggen! Die klanten zijn zelf ook medeschuldig aan hun eigen problemen en waren er met hun volle verstand bij toen zij bijv. een dure overlijdensrisicoverzekering afsloten of voor een variabele of korte rentevaste looptijd kozen. Meer huizenkopers - ook met hypotheken bij andere banken - zullen binnenkort aan hypotheekleed gaan lijden nu de huizenprijzen teruggaan naar het niveau van 2002. Gaat Lakeman dan ook over die andere banken een faillissement uitspreken? Je zou hem bijna gaan vergelijken met een moordenaar, een banken-killer. En in hoeverre zit Lakeman juist? Een paar jaar geleden bleek deze onruststoker er met zijn conclusies in het faillissement van van der Hoop bankiers er volledig naast te zitten. DSB Ramp, de andere belangenbehartiger die opkomt voor mensen die menen ontevreden te zijn over DSB Bank kan zich ook niet vinden in de uitspraken van Lakeman. En weten mensen dat klanten bij DSB bank tegenwoordig binnen een half jaar na afsluiten van de hypotheek kosteloos hun hypotheek kunnen annuleren? Geen andere bank welke die mogelijkheid geeft. Dit is slechts één voorbeeld waarmee DSB Bank aantoont haar leven te beteren. Mijn oproep is geef de DSB Bank een kans en niet de doodsteek á la Lakeman...

_________________
Met beleggen kan al je geld kwijtraken. Met sparen loop je veel minder risico.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 9:45 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 8:01 pm
Berichten: 270
http://www.depers.nl/economie/341640/Aa ... d-uit.html

Grappig artikeltje, vooral de laatste 2 alinea's vind ik wel interessant, ben zelf IT'er maar niet op het vlak van netwerken maar het klinkt wel aannemelijk. Ik geef DSB het voordeel van de twijfel, als ze nou verdomme ff opschieten met de site fixen want ik moet nog een paar rekeningen betalen :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 10:03 pm 

Geregistreerd: do 23 okt 2008 12:22 pm
Berichten: 24
itsmeallright schreef:
goed zo, ga maar door met stoken... :shock:
en vooral met z'n allen proberen in te loggen, ook als je helemaal geen opname wilt doen :?:
dat helpt... :evil:

Het stoort mij alleen dat DSB niet communiceert en steeds met tegenstrijdige berichten komt. Ze werken zichzelf steeds verder in de nesten. Overigens vind ik dat DNB zich er ook wel eens mee mag bemoeien. Maar die hullen zich weer in stilzwijgen. Niemand is gebaat bij het omvallen van DSB dus het wordt tijd dat zij ingrijpen en de DSB steunen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 10:06 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 11:27 am
Berichten: 12
ErikVries schreef:
...... En weten mensen dat klanten bij DSB bank tegenwoordig binnen een half jaar na afsluiten van de hypotheek kosteloos hun hypotheek kunnen annuleren? Geen andere bank welke die mogelijkheid geeft. Dit is slechts één voorbeeld waarmee DSB Bank aantoont haar leven te beteren. Mijn oproep is geef de DSB Bank een kans en niet de doodsteek á la Lakeman...

Lakeman, .... hij is onbetrouwbaar, ooit betrokken bij LegioLease producten zoals Winstverdubbelaar, Winstverdrievoudig producten enz......
Lakeman, .... heeft in verleden consumenten adviseren met zeer riskante producten.
Lakeman, .... is een bankkiller, moet berecht worden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 12:59 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 8:01 pm
Berichten: 270
Alles werkt hier trouwens weer prima en supersnel, zowel spaarrekening als betaalrekening, lijkt erop alsof het weer is opgelost 8)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 1:09 am 
Stuiver

Geregistreerd: za 31 mei 2008 6:39 pm
Berichten: 53
Het is nog steeds niet mogelijk om in te loggen en je internet betaalrekening te bekijken. Waarom worden de mensen die gewoon bankieren bij de DSB bank meegenomen met het hele hypotheek gebeuren?? Zonder spaarders geen hypotheken. Zonder hypotheken geen huizen en zonder huizen geen gezinnen en dus geen economie.

De DSB bank is de enige bank waar mensen een gratis rekening kunnen openen zonder ook maar één verplichting. Je krijgt zelfs rente over het tegoed. Welke andere bank doet dit nog??
Wanneer je belt naar de klantenservice heb ik altijd binnen een paar minuten persoonlijk een medewerker aan de lijn. Waar geven ze deze snelle service nog meer?? De DSB valuteert niet. Wat wil je als klant nog meer? Deze bank is uniek!!!


Ik heb totaal geen begrip voor de uitspraken van die Pieter Lakeman. Ik erger mij dood aan de slappe houding van Wouter Bos. Een bank zoals de ABN-Amro waarvan de medewerkers een zeer arrogante houding aannemen wanneer je een bankfiliaal bezoekt. Die jarenlang valuteert zonder daar een fatsoenlijke uitleg over te geven. Deze bank wordt door Bos gered. Dan wordt een medewerker Gerrit Zalm bij de DSB weggelokt om voor de ANB-Amro te gaan werken. Terwijl de PVDA jarenlang kritiek heef geuit richting Zalm toen hij nog minister was. De VVD zit nog niet eens in het kabinet. En toch kiezen zij Zalm??

En Bos zegt niets over dat de DSB ook gered moet worden. Hoe moet het met al die mensen die gewoon hun bankzaken daar doen? Een andere bankrekening is niet zo 1-2-3 geopend. Voordat je alles in huis heb ben je al twee weken verder en dan moet je ook nog alle automatische incasso's gaan omzetten naar de nieuwe rekening.

Bos zou juist rust moeten brengen in de hele financiële wereld. Rust rust en nog eens rust dat is de oplossing naar een gezonde economie.

Ik betreur het wel ten zeerste dat de DSB niet zorgt dat mensen bij hun betaalrekening kunnen. Ook telefonisch niets willen zeggen of het mogelijk is ooit nog in te kunnen loggen. Ze stellen je niet gerust maar zwijgen. Wel kon ik vanavond gewoon mijn boodschappen met de pin betalen.

Ik hoop op het alle beste voor de DSB en zijn medewerkers laten wij deze mensen ook niet vergeten die moeten ook elke maand hun hypotheek en eten betalen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 1:18 am 
Stuiver

Geregistreerd: za 31 mei 2008 6:39 pm
Berichten: 53
Hoera!!! mijn gebeden zijn gehoord :lol:

Wat is de site snel zeg deze is nog nooit zo snel geweest :shock: ik kon zelfs een rekening betalen. Ziet u nu wel dat de DSB er alles aan doet om alles weer goed te krijgen. Dat de IT jongens daar mooi nu nog daar aan het werk zijn en nog geen weekend hebben kunnen vieren.

Fantastisch werk jongens!!!!!! :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 1:24 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 8:01 pm
Berichten: 270
Lijkt er gewoon op dat die capaciteits-uitbreiding gewoon veel langer heeft geduurd dan gepland, want zo gaat het met alle IT-spoedklussen, efin, alles opgelost.. storm in een glas water dus. :)

Ben het verder helemaal met Merel eens, DSB is ook nog een van de weinige banken die zonder staatssteun draait.

(En die Lakeman mogen ze wat mij betreft echt opknopen, wat een gek. :mrgreen: )



Ik zie trouwens dat alle betaling ook weer worden geupdate, gisteren 1/10/09 bij de Mac wat gegeten en is nu om 01:30 vanaf gehaald :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 7:19 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Een beetje dubieus . Op Zaterdag nu opeens opgelost .
Uiteraard moet ik nu tot Maandag wachten . Dat komt ze nu wel heel goed uit .

Als ze nu eens van hun negatief imago af willen moeten ze alle problemen eens sneller oplossen .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 8:44 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: do 25 dec 2008 11:34 am
Berichten: 538
Zo opgelost lijkt het niet te zien: De tekst die ik in beeld krijg:
DSB internetbankieren inloggen schreef:
Op dit moment is het onderdeel Internetbankieren op deze website niet goed bereikbaar. Wij doen ons uiterste best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en u zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Heeft u vragen of wilt u telefonisch uw bankzaken regelen, zoals geld opnemen of geld storten, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice: 0900 - 0575.

Hieronder vindt u ook de mogelijkheid om online naar het Internetbankieren-onderdeel te gaan. Maar zoals eerder vermeld is de bereikbaarheid daarvan niet stabiel, waarvo.

Onze klantenservice is bereikbaar:
ma t/m vrij 08.30 - 21.00
Za 09.00 - 17.00
Zo 13.00 - 21.00

Momenteel bedraagt de wachttijd voor toegang tot het onderdeel Internetbankieren 14 minuten. U bent in de wachtrij geplaatst. Zodra u aan de beurt bent wordt automatisch het inlogscherm geopend. Indien uw browser dit automatische proces niet ondersteunt kunt u op de onderstaande knop klikken.

Onze excuses voor het ongemak.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 8:59 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 11 jun 2008 5:40 pm
Berichten: 220
's Nachts gaat het inloggen een stuk sneller. Ik sta door de week altijd om 5:30u op om te gaan werken en toen kon ik zonder problemen inloggen, maar tegen 8:00u is het alweer super langzaam. Inmiddels hebben ze een wachtrij gemaakt. Vanmorgen was die eerst 6 minuten en inmiddels "Meer dan 15 minuten". De teller loopt overigens wel sneller terug, dan de werkelijke minuten.

Ik kon die Lakeman wat. Echt van het allerlaagste niveau. Ik wil de praktijken van DSB-Bank niet goed praten op hypotheekgebied, maar bij zijn oproep is totaal niemand gebaat, ook de mensen met een DSB hypotheek niet. Stel ze gaan failliet, dan moet De Nederlandse Bank weer een hele actie opzetten om het DGS in werking te stellen, 1.650 mensen ontslagen, de hele bankwereld weer op de kop en ga zomaar door. Die man zou aangeklaagd moeten worden en dat hij de rest van z'n leven aan de grond zit.

De DSB Betaalrekening is inderdaad uniek in Nederland. Gratis Meastro PIN-pas, creditrente, geen koersopslag bij niet Euro opname's, etc. etc. Ook Internetbankieren dat altijd werkt (op de laatste 2 dagen na dan, maar dit is ook overmacht door een idioot als Lakeman). Tot deze ophef had de server van DSB-Bank meer dan voldoende capaciteit om de gebruikers snel te bedienen. Als er een bankrun op de ING of ABN-Amro zou komen, dan zou bij hun de servercapaciteit ook onvoldoende zijn. De DSB-Bank heeft veruit de mooiste betaalrekening en dat mag ook wel eens gezegd worden. Uitermate positief van de DSB! Daarmee wil ik de problemen overigens niet recht praten, maar er zijn dus ook positieve aspecten. Maar de media vind het maar wat leuk om overal bovenop te springen...sensatie. Hopelijk overleven ze het...ik denk dat ze hun lesje wel geleerd hebben en in de toekomst op alle vlakken fair met hun klanten zullen omgaan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 9:07 am 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
I.v.m. het aantal rekeningen verschillende keren ingelogd, gaat sneller dan voorheen.

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 9:09 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5824
Woonplaats: Obliville
Dirk (DSB) was naar de buitenkantoren
WOGNUM (AFN) - Alsof er niets aan de hand was, presenteerde oprichter Dirk Scheringa van DSB Bank vrijdag 'zijn' schaatsploeg aan de verzamelde pers. Tijdens de presentatie sloop Scheringa weg. Volgens zijn woordvoerder moest dat niet gezien worden als een vlucht. ,,Dirk is naar de buitenkantoren om personeel toe te spreken over de situatie. Dat heeft hij gisteren al gedaan hier op het hoofdkantoor.''

...

http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/ ... tml?p=14,1

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 9:45 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6731
Wachtrij omzijlen...

https://www.secure.dsbbank.nl/DSBRetail ... login.html

werkt dus zonder timer...

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 10:30 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
afbeelding: http://img27.imageshack.us/img27/8964/inloggendsbbank.jpg
https://www.secure.dsbbank.nl/DSBRetail ... login.html

Doe ik altijd scheelt een hoop tijd .


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO