Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu zo 27 apr 2025 7:08 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 2:08 pm 
Knaak

De enigen die zich pas echt zorgen zouden moeten maken zijn degenen die een achtergesteld deposito hebben aangeschaft of meer dan een ton op de rekening hebben. In beide gevallen was dat een beetje dom, temeer omdat DSB al veel langer in het nieuws is. Maar omwille van diegenen, blijft toch rustig zitten! Want als je er al zat, dan was je toch al niet principieel genoeg om het bij zo'n bank weg te halen, en had je ook al geen interesse in sparen met hoge rente. Je hebt niets te vrezen en Wouter B. is al grijs genoeg geworden 8)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 3:43 pm 

Ik ben niet direct van plan om mijn geld weg te halen bij DSB, maar ik erger mij wel bijzonder aan de kletspraat die ze voortdurend verkopen. De site werkt nog steeds niet, je kunt een enkele keer met veel moeite bij je inlogpagina komen, maar bij je rekening kom je niet, en bij transacties al helemaal niet. En Wilting maar roepen dat alles werkt 'alleen een beetje traag'. Denken ze dat de klanten gek zijn? Alle geloofwaardigheid van DSB, als die er al nog was, gaat op deze manier verloren.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 3:50 pm 
Daalder

Een virtuele bankrun is op zo manier wel heel makkelijk te beteugelen. Vroeger stonden er rijen mensen voor de deur. Kon je tenminste nog zien of er nog geld was.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 3:53 pm 
Stuiver

Als een systeem onderuit gaat, en zeker als massaal getracht wordt om in te loggen, dan kan het zeker lang duren voordat alles weer goed functioneerd. Men moet dan ook nog alles wat telefonisch wordt behandeld verwerken, anders krijgen ze daar weer gezeur over dat niet alles zichtbaar is. Het is erg vervelend voor de klant, zeker als je gewoon geld wilt overboeken zoals altijd.
Geef de techneuten even de kans alles recht te zetten.
Bedenk ook dat dit heel normaal is. Bij alle zogenaamde "goed" functionerende banken gaat het systeem ook wel eens plat voor uren.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 3:55 pm 

Geef de techneuten even de kans alles recht te zetten.
Bedenk ook dat dit heel normaal is. Bij alle zogenaamde "goed" functionerende banken gaat het systeem ook wel eens plat voor uren.[/quote]

Dat is waar, maar tetter dan niet voortdurend de media in dat alles werkt, want dat is niet waar.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 4:34 pm 
Daalder

Banken zouden bekend moeten staan om hun betrouwbaarheid, maar bij DSB is wel gebleken dat er producten zijn verkocht met leugens. Ik zie niet in waarom de leugens ineens niet meer verkocht zouden worden.

NB Ik heb niets tegen de DSB-bank, alle andere banken opereren trouwens op dezelfde manier.
Geld brengen is geen probleem, maar massaal ophalen (zeker in contanten) dan wordt het ineens een stuk moeilijker.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 7:28 pm 
Kwartje

Bron: http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/4980184/__Twijfel_over_hackers-aanval_DSB__.html?p=14,1

Twijfel over hackers-aanval
DSB AMSTERDAM (AFN) - IT-experts hebben twijfels of de website van DSB Bank inderdaad is platgelegd door een aanval van hackers. Zonder informatie van de bank is geen zekerheid te krijgen wat er precies is gebeurd.

...

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 7:47 pm 

In ieder geval is de site nog steeds onbereikbaar, het is onmogelijk om transacties uit te voeren. Het wordt steeds verdachter, en ik denk dat steeds meer mensen hun geld eraf zullen halen zodra ze de kans krijgen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 8:13 pm 
Stuiver

Lisanne schreef:
In ieder geval is de site nog steeds onbereikbaar, het is onmogelijk om transacties uit te voeren. Het wordt steeds verdachter, en ik denk dat steeds meer mensen hun geld eraf zullen halen zodra ze de kans krijgen.

goed zo, ga maar door met stoken... :shock:
en vooral met z'n allen proberen in te loggen, ook als je helemaal geen opname wilt doen :?:
dat helpt... :evil:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 8:16 pm 
2 Kwartjes

^Toen ik vanochtend inlogde voelde ik mij helemaal niet schuldig dat ik geen transactie uit wilde voeren. En nu nog niet. Ik heb voor de zekerheid even een printje gemaakt van mijn saldo en de opgebouwde rente en verder niks. En ik kon inloggen alsof er niks aan de hand was. Dus ga mij maar eens vertellen waarom dit niet helpt. :evil:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 8:36 pm 
Kwartje

Hoe is 't mogelijk dat DSB nu al 2 dagen niet te bereiken is.
Wat zijn dat voor een stelletje amateurs daar.
Doe er nu eens iets aan.
Verwerken doe je maar vannacht.
Nu moeten de mensen gewoon kunnen inloggen.
Beperk het aantal mensen dat gelijktijdig on-line kan zijn zodat er weer snelheid in 't systeem komt en de mensen niet hoeven te blijven proberen.
Dan is het probleem tenminste snel de wereld uit.
Of is het juist de bedoeling dat de mensen niet kunnen inloggen?

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 8:41 pm 
Knaak

Binnenkort komt er een deposito van mij vrij bij een andere bank dan de DSB. Ik ben van plan deze voor 10 jaar vast te zetten bij de DSB, maar dan moet de site wel werken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 8:43 pm 
Kwartje

Wat een ge-eikel, de site van de Postbank lag er ook regelmatig hele dagen uit maar DSB kan er nu ook wel wat van.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 8:49 pm 
Kwartje

Piggy schreef:
Binnenkort komt er een deposito van mij vrij bij een andere bank dan de DSB. Ik ben van plan deze voor 10 jaar vast te zetten bij de DSB, maar dan moet de site wel werken.

Als 't zo doorgaat zijn die 10 jaar al voorbij, voordat de deposito geopend is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 8:55 pm 

Piggy schreef:

Ik heb er onlangs ook 1 afgesloten en dit deel van de site werkt gewoon normaal.
Het gaat alleen om het online gedeelte

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]