Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 4:04 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 4:57 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 6:57 pm
Berichten: 23
Waarom hebben de 'heren toezichthouders' die zooi in Nederland toegestaan?
Het is toch niet onze taak om een bankinstelling te controleren? :evil:
Wij als 'sukkels' vertrouwen er op dat ons geld op een bank in dit land veilig is...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 4:59 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 10:36 am
Berichten: 17
Maar als IJsland opnieuw aangeeft geen gebruik te willen maken van het IMF, dan zit het toch juist niet zo goed. Bos zegt namelijk vandaag dat hij IJsland onder druk zet en zijn grootste wapen zij de IMF vergadering van dit weekend zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 5:04 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 jul 2008 2:01 am
Berichten: 618
Woonplaats: Helmond
jdenbrok schreef:
....dat hij IJsland onder druk zet en zijn grootste wapen zou de IMF vergadering van dit weekend zijn.


Klopt :!: en daarmee slaat IJsland alle munitie uit handen. Ze willen 'onafhankelijk' blijven. En zoeken liever de Russen (a.s.dinsdag). Zoals ik al zei, het blijven walvisvaarders. :evil:

Gokje, over een paar weken kunnen we weer bij ons geld :D hoewel de UK aan 4 maanden dacht.

_________________
ik denk soms, dus ik besta soms


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 5:05 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 6:57 pm
Berichten: 23
Alle mensen die optimistisch zijn, houden zichzelf voor de gek! :twisted:
Ik verwacht helemaal niets van meneer Bos: Quisque sibi proximus...
Als hij nu zélf al zijn geld op Icesave zou hebben gezet...
Ik hoop toch zo dat ik het fout heb. :|


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 5:09 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 01 feb 2008 5:50 pm
Berichten: 99
alphons schreef:

Gokje, over een paar weken kunnen we weer bij ons geld :D hoewel de UK aan 4 maanden dacht.



Om het er dan en masse af te halen natuurlijk.... en dan ?? :lol:

_________________
Francois A. 'Navman' Dumas
Publisher

... and the man's Blog


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 5:15 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 jul 2008 2:01 am
Berichten: 618
Woonplaats: Helmond
Francois schreef:
...Om het er dan en masse af te halen natuurlijk.... en dan ?? :lol:


Gewoon ff lezen wat ik schreef :D

Het is zeker niet de bedoeling om valse hoop te wekken. In tegendeel. Maar ik probeer wel te volgen hoe dit proces verloopt. Ik kan er niets aan veranderen. Maar ik geloof er niet in dat we hier met 'boeven' te maken hebben. Alleen een volk wat 'bange tijden' doormaakt. Voor ons is het spaargeld. Maar voor hun is het nu overleven. Natuurlijk is het voor de spaarders ook heel erg. Zeker als ik de verhalen van iedereen lees. Allemaal persoonlijk drama. Vandaar mijn bijdragen. Ik heb genoeg aanwijzingen (voor mezelf) dat ik op een goede afloop kan hopen. Het in de put praten doet de media wel.

:?

_________________
ik denk soms, dus ik besta soms


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 5:17 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 24 jul 2008 7:16 am
Berichten: 95
alphons schreef:
Francois schreef:
...Om het er dan en masse af te halen natuurlijk.... en dan ?? :lol:


Gewoon ff lezen wat ik schreef :D

Het is zeker niet de bedoeling om valse hoop te wekken. In tegendeel. Maar ik probeer wel te volgen hoe dit proces verloopt. Ik kan er niets aan veranderen. Maar ik geloof er niet in dat we hier met 'boeven' te maken hebben. Alleen een volk wat 'bange tijden' doormaakt. Voor ons is het spaargeld. Maar voor hun is het nu overleven. Natuurlijk is het voor de spaarders ook heel erg. Zeker als ik de verhalen van iedereen lees. Allemaal persoonlijk drama. Vandaar mijn bijdragen.

:?


Ook zit ik persoonlijk met dit drama, maar put uit jouw/Uw postings toch nog hoop. Waarvoor hartelijk dank.

_________________
Use common sense,whether you are buying or selling.If a deal sounds too good to be true,it usually is!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 5:20 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 5:06 pm
Berichten: 10
Daar ben ik het helemaal mee eens!!
Ik zal met Dirk (DSB) even bespreken of we wat kunnen betekenen voor onze Nederlandse Spaarders, hebben we er direkt 120.000 spaarders erbij. Grapje!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 5:24 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 7:23 am
Berichten: 33
Mijn geld is er al af sinds Dinsdag Ochtend jl echter het is zwevende in cyberspace en nooit op ABN AMRO aangekomen dat maakt het nog lastiger.

Wel raar dat er sinds afgelopen Maandag niets meer werd verwerkt terwijl er Dinsdag wel een geacepteerde mail werd verstuurd.
Pure fraude om zand in de ogen van de spaarder te strooien en hierna take the money and run.


Gr Searcher


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 5:31 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 jul 2008 12:02 pm
Berichten: 38
Hier word ik als gedupeerde dus kotsmisselijk van: http://www.saveicesavers.nl/index.html
..een stel profiteurs van deze rotsituatie voor velen... Als je wil helpen, doe het dan voor niks :x


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 5:38 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jun 2008 11:47 am
Berichten: 282
deijsa schreef:
Hier word ik als gedupeerde dus kotsmisselijk van: http://www.saveicesavers.nl/index.html
..een stel profiteurs van deze rotsituatie voor velen... Als je wil helpen, doe het dan voor niks :x


Het leed kan niet zo groot zijn of de echte schurken staan op! En denk maar niet dat ze iets voor je kunnen betekenen behalve je 20 Euro afhandig maken.

_________________
Sparen ...... het blijft leuk!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 5:40 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 06 jun 2008 12:43 pm
Berichten: 597
Woonplaats: Rivierenland
Je kon er op wachten. De aasgieren, lijkenpikkers dus.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 5:43 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 06 jun 2008 12:43 pm
Berichten: 597
Woonplaats: Rivierenland
Gerrit Zalm schreef:
Daar ben ik het helemaal mee eens!!
Ik zal met Dirk (DSB) even bespreken of we wat kunnen betekenen voor onze Nederlandse Spaarders, hebben we er direkt 120.000 spaarders erbij. Grapje!!

Gerrit, als jij die 1.700.000.000 even regelt... Je hebt nog wel wat contactjes in Den Haag. Dan is iedereen weer blij en kan DSB nooit meer stuk! Dirk for president!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 5:59 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 6:57 pm
Berichten: 23
@ alphons

Voor mij betekent geld letterlijk ook 'overleven'... :(


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 7:59 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 jul 2008 2:01 am
Berichten: 618
Woonplaats: Helmond
Ontwikkelingen:

IJsland richt een nieuwe bank op 'De Nieuwe Landsbanki' per vandaag 9 oktober.
Hierin worden alle bezittingen en schulden gestopt die rechtstreeks met het binnenland
te maken hebben. Ook zal er een 'eigen vermogen' van 200 miljard kroon (€ 1 miljard?)
op de balans worden gezet. De balans zelf zal 2300 miljard kroon bedragen (€ 10 miljard?)

Deze balans zal worden gewaardeerd door een erkend taxateur. Deze waardering zal binnen
30 dagen vanaf vandaag worden gemaakt.

Daarna zal een contract worden opgesteld tussen de nieuwe en de oude Landsbanki
waarin o.a. de betaling staat van de vergoeding aan de oude bank (obligatie).

De voorwaarden van de obligatie worden beschikbaar gesteld binnen 10 dagen na het
opleveren van het taxatierapport. De waarde van de obligatie, zal worden geverifieerd
door een internationaal erkend beoordelings vennootschap.

--

Dit proces duurt dus maximaal 40 dagen. Er is NIETS aan de hand als de oude Landsbanki
overeind wordt gehouden. Deze garantie zou kunnen cq. moeten worden gegeven door de UK en NL. in het belang van de spaarders. (eventueel door een lening?)
Wel bijzonder knap van de IJslandse economen die nu 'het probleem' verschuiven naar de schuldeiser!! :twisted:

Het probleem is NU dus wel opgelost. Maar de heibel zal nu pas echt uitbreken. :D
Ik blijf erbij, wij krijgen ons geld 100% terug :!:

_________________
ik denk soms, dus ik besta soms


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO