Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu di 17 jun 2025 3:31 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 9:55 am 
Vijfje

Ik begrijp het gemopper wel, maar vind het inmiddels wel vervelend worden.
Tuurlijk, had ik ook graag v.a. afgelopen zaterdag 5,5% i.p.v. 5,25% gevangen.
Maar als je bekijkt hoeveel 'verlies' ik moet incasseren als een deposito pas maandag of dinsdag voor elkaar is, schiet ik toch een beetje in de lach.
Maarja, als Hollanders niets te klagen hebben, zijn ze ziek. :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 10:00 am 
Vijfje

Borra schreef:
Maar ik vind het te gek voor woorden, dat je wel kunt storten maar niet kunt terugboeken.

Ik vind dat als iemand het geld geen week kan 'missen', men ook geen spaarrekening zou moeten openen.
Leg het dan maar onder een matras.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 10:03 am 
Kwartje

Paul209,
Het gaat hier niet om een verlies of meer rente, het gaat erom, dat je niet over je geld kunt beschikken terwijl het er wel op staat. Je kunt dus niet terugboeken. Bij mij duurt dit al twee weken. Dan wil je toch weten wat er aan de hand is?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 10:16 am 
Vijfje

@Borra.
Je hebt toch gedaan wat je moest doen: NIBC op de hoogte stellen dat het bij jou kennelijk abnormaal lang duurt?
Wat verwacht je precies van het forum?
Er is hier bij mijn weten niemand die bij NIBC werkt.
Dat er soms mensen tussen de wal en het schip vallen is iedereen bekend.

Ter geruststelling: mijn aanvraag en activering is binnen een redelijke termijn gehonoreerd. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 10:20 am 
Kwartje

Ik wil wel eens even kwijt dat ik sinds 17-09 een rekening heb bij NIBC. Het gehele traject is snel en perfect verlopen. Na het openen via de website, had ik na twee dagen de bescheiden in huis. Na het verzenden van kopie paspoorten en aanmeldingsformulier werd de rekening binnen twee dagen geactiveerd. Ik kreeg daar keurig een mailtje van ter bevestiging. Dus binnen een week kon ik over de ingelegde gelden beschikken, perfect geregeld dus! Dit maar eens als tegenwicht voor alle sombere (en hier en daar ongeduldige) verhalen in dit forum. Ik voel me ook bij NIBC prima. :D :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 10:45 am 
Vijfje

@Borra.
Borra schreef:
Na het zeer snel openen van mijn rekening door NIBC en toesturen van Tan-codes in een mapje, heb ik het contract met kopie rijbewijs teruggestuurd en een bedrag gestort van mijn tegenrekening. Mailtje gestuurd met de vraag of ik ook van een andere rekening kon storten. Antwoord: nee, dat kan niet. Toch maar geprobeerd. Is keurig bijgeschreven. Daarna weer wat gestort. Ook keurig bijgeschreven.

Als je bijv. vanwege het bovenstaande even aan de kant bent gegooid, horen wij dat nog even?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 11:52 am 
Kwartje

Het zou mooi zijn als INBC zelf eens wat meer duidelijkheid op dit forum geef. Er zullen dan ongetwijfeld ook minder vetragend werkende e-mails en telefoontjes bij hun klantenservice binnen komen. Maar dat zal wel een brug te ver zijn want op hun eigen site durven ze daar nog geen sorry op te vermelden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 12:43 pm 

Goed om te horen dat het zo hier en daar ook wel zonder problemen verloopt. Zelf kan ik dit helaas nog niet melden. Vandaag hebben we de volgende 8 welkomstpakketten voor één rekeningaanvraag ontvangen. Dat zijn inmiddels, inclusief de 14 van gisteren, 22 enveloppen.........

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 12:59 pm 
Dubbeltje

Safety schreef:
Goed om te horen dat het zo hier en daar ook wel zonder problemen verloopt. Zelf kan ik dit helaas nog niet melden. Vandaag hebben we de volgende 8 welkomstpakketten voor één rekeningaanvraag ontvangen. Dat zijn inmiddels, inclusief de 14 van gisteren, 22 enveloppen.........

wow, misschien dan ook wel 22x 5.25%= ...... :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 2:12 pm 
3 Kwartjes

Bij mij is de aanmelding en activering redelijk snel verlopen. MoneYou spant echter de kroon, dat is een kwestie van uren.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 3:39 pm 
Daalder

Safety schreef:
Vandaag hebben we de volgende 8 welkomstpakketten voor één rekeningaanvraag ontvangen. Dat zijn inmiddels, inclusief de 14 van gisteren, 22 enveloppen.........

hehehe....en dan kom je er bij de eerste mutatie achter dat je de verkeerde tanlijsten versnippert hebt..

btw. bij mij was alles ook binnen een week geregeld.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 3:40 pm 
Kwartje

Blij om te horen dat het bij een aantal van jullie wel allemaal goed gaat. Dat geeft vertrouwen. Ik kreeg net een mailtje van NIBC dat mijn contract nog niet verwerkt is en dat ik nog een blokkade heb op de rekening: "uw heeft nog een blokkade". Ik hoop wel, dat ze het contract ontvangen hebben en dat het daar op de stapel ligt. We wachten af.
Bij Moneyou was het inderdaad in een paar uur geregeld.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 5:00 pm 

Ik heb ook een paar weken geleden een rekening geopend en geld gestort.
Mijn rekening is nog niet geactiveerd maar hoop dat het binnen afzienbare tijd gaat gebeuren.

Op het moment is het nog geen probleem dat ik het geld niet terug kan boeken want ik stort meestal alleen maar geld op een spaarrekening dat ik langere tijd niet nodig heb.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 5:06 pm 
Dubbeltje

In mijn geval werd de rekening snel geactiveerd en zowel storten als terugboeken leveren geen enkel probleem op.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 5:49 pm 
Kwartje

Nou, het is gelukt! Nu net weer ingelogd en geen grijze blokken meer met blokkades. Ik denk, dat ze heel hard aan het werk zijn daar bij NIBC om de achterstanden weg te werken. Dus voor de anderen met problemen: even volhouden!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]