Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 18 apr 2024 9:55 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 645 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 43  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 3:55 pm 

Geregistreerd: di 14 jul 2009 7:34 pm
Berichten: 11
ik kan niet meer inloggen bij aegon bank! , hebben meer mensen dit probleem?
ik krijg de melding --> FWUISERVICEIMPLS1000 Unspecified procedure


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 4:09 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 734
deboer85 schreef:
ik kan niet meer inloggen bij aegon bank! , hebben meer mensen dit probleem?
ik krijg de melding --> FWUISERVICEIMPLS1000 Unspecified procedure
Bij mij ging het aanloggen wel goed, maar het vervolgens bekijken van mijn spaarpotten ging moeizaam. Komt vast goed.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 4:10 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 07 mei 2009 12:16 pm
Berichten: 1412
Vanochtend om een uur of 11 ben ik ingelogd zonder probleem. De rente was eindelijk bijgeschreven :P

Nu lukt het niet. Hij hangt al een hele tijd........

Iedereen zit lekker warm binnen en wil zien wat het geworden is ! Zal wel een kwestie van geduld worden nu.

_________________
Pecunia olet! Geldt niet voor Crypto :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 4:20 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
@Doboy
Het computerprogramma van Aegon deugt op onderdelen gewoon niet. Is natuurlijk tamelijk zot dat men op 9 januari de rente over 2009 valutair per 1 januari bijschrijft, maar dat vervolgens de opgebouwde rente vanaf 1 januari (weer) niet klopt. Die was (bij mij) net op 6 januari gecorrigeerd nadat ik aan de bel had getrokken vanwege fouten in de rentetoekenning over december. Net zoals dat het geval was bij de rente over november, al duurde die correctie een weekje langer. Uiteindelijk komt het wel goed tot dusver, maar het begint knap te irriteren onderhand.
Ik kan me niet voorstellen dat ze zelf blij zijn met het onnodige extra werk dat ze op deze manier genereren om nog maar te zwijgen van de imagoschade.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 5:29 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Foutmelding

Er is een fout opgetreden, neem contact op met de afdeling klantenservice, telefoon 088 - 344 00 88.

De foutmelding die u kunt doorgeven is:
FWUISERVICEIMPLS1000 Unspecified procedure


An error has occurred.
The error message returned was: Error in method Menu_OnClick. null.

Please refer to the logs folder in your deployed application for additional error information.

Click here for a detailed error message.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 5:36 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Dat is dus ook een manier om te voorkomen dat je je geld weghaalt ivm de aanstaande renteverlaging.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 6:19 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Blikoortje schreef:
@Doboy
Het computerprogramma van Aegon deugt op onderdelen gewoon niet. Is natuurlijk tamelijk zot dat men op 9 januari de rente over 2009 valutair per 1 januari bijschrijft

De boekdatum is 1 januari, de valutadatum 2 januari.

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 8:27 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Fout
Helaas kunt u nu niet inloggen. Wij zijn op dit moment bezig met onderhoud aan de website. Probeert u het later nog eens.
Klik hier voor de actuele onderhoudstijden.

DUS:

Actuele onderhoudstijden
U heeft met internetbankieren vrijwel 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot de actuele stand van zaken van uw producten.
Alleen op zaterdag is de site een korte tijd niet beschikbaar wegens wekelijks onderhoud. Daarnaast vindt er wel eens incidenteel onderhoud plaats. In de onderstaande tabellen staan de tijden waarop het wekelijks en incidenteel onderhoud van de site plaatsvindt.
Standaard
Van Tot
Zondag 01:00 Zondag 04:00
Incidenteel
Van Tot

KNOEIERS MET INFORMATIE

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 9:34 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 10:16 am
Berichten: 250
Erg vervelend dat ik wel kan inloggen maar niets kan doen. Als Aegon bij inlog scherm al vermeld dat momenteel mijn.aegon.nl niet beschikbaar is en tot wanneer zou toch veel vriendelijker zijn dan ons de onderstaande melding te geven:

Foutmelding

Er is een fout opgetreden, neem contact op met de afdeling klantenservice, telefoon 088 - 344 00 88.

De foutmelding die u kunt doorgeven is:
FWUISERVICEIMPLS1000 Unspecified procedure


...of gaat het op het moment te snel met het wegstromen van de tegoeden en wil men even een adempauze om aan te vullen of het maximum is bereikt voor vandaag van over te boeken tegoeden?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 10:09 pm 

Geregistreerd: za 09 jan 2010 9:57 pm
Berichten: 1
Al deze gebrekkige/foutieve info over onderhoud en het weer niet kunnen inloggen (en dus niet kunnen beschikken over MIJN geld) is voor mij de laatste druppel. Ik heb besloten mijn rekening acuut op te zeggen. Dan maar iets minder rente . Al hoewel minder? ook de eigen stijl rente zakt pijlsnel op dit moment; ze denken zeker dat we slapen, nou mooi niet :D. Wat service betreft kunnen ze nog veel leren van de "kleinere "banken


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 11:02 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
ze zijn weer bereikbaar


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2010 12:49 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 11 maart 2008 8:25 pm
Berichten: 250
@doboy
Rente over rente is inmiddels ook bijgeschreven


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2010 12:59 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2222
Ik heb het gezien, echter bij mij met valutadatum 2 januari.( net als bij Linn)

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2010 1:33 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 10 jun 2008 11:09 am
Berichten: 255
Is de getoonde datum bij AES de valutadatum of de boekdatum ?? Heb een verschil tussen wat rentetrekker berekent en wat AES heeft uigekeerd aan rente :?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2010 1:54 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
De boekdatum, onderstaande e.mail is van juni 2009!!!

Geachte ...................,

Graag reageren wij op uw e-mail.

Wij hebben opgemerkt dat in plaats van de valutadatum de boekdatum wordt
weergegeven voor de bij- en afboekingen van AEGON Eigen stijl Sparen.
Dat is niet juist. Wij zijn bezig dit te wijzigen.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 645 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 43  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO