Xabre schreef:
kl*te dat je gewoon niet even kan inloggen op je betaalrekening, ik weet niet meer precies hoeveel erop stond, in het weekend voordat de boel dicht ging is er ook nog een bedrag naar m'n betaalrekening overgemaakt, dit zit dit op heden ergens in een zwart gat, ook heb ik zelf nog in de dat weekend nog geld overgemaakt naar iemand anders, ook dit zit ergens in een zwart gat...
naja ik hoop dat ergens tussen vrijdag en dinsdag het loon weer wordt overgemaakt, ik wacht anders wel op die forumulieren van de DNB
Hehe eindelijke personen gevonden waarmee ik mijn zorgen kan delen. Ik heb de vrijdag voor de noodmaatregel ook geld overgeboekt naar mijn DSB rekening echter kon ik dit bedrag niet pinnen op die maandag t/m woensdag. Rond het middag uur verwerkt DSB altijd de betalingen die vanaf vrijdag tot zondag waren overgemaakt. De noodmaatregel werd ingesteld voordat DSB de verwerking kon uitvoeren. De Noodmaatregel heeft als gevolg dat alle rekening werden bevroren inclusief de hoofd rekening van de de DSB en dat is wat jullie noemen het zwarte gat.
Maar nu ontvang ik vandaag een rekening waarin gesteld wordt dat ik deze niet volledig heb betaald maar dat is onzin want ik betaal geen halve rekeningen. Ik wil bezwaar maken tegen deze rekening maar wat zeggen ze dan "wij kunnen u bezwaar alleen behandelen wanneer u aan ons opgeeft welke datum u het bedrag heeft overgeboekt" Tja ik kan niet meer inloggen "dat is u probleem"
Om het maar even kort te houden ik krijg niet echt het gevoel dat wij onze mutaties ooit nog mogen bekijken. Ook wil DNB geen toezegging doen of het ooit nog mogelijk is je mutaties te bekijken door in te loggen of op papier. Op tv/radio en internet wordt alleen gesproken over probleem hypotheken en niet over rekeninghouders.
Op mijn geld kan ik wel wachten maar ik wil gewoon snel kunnen inloggen.