Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu ma 16 jun 2025 10:12 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 298 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 5:28 pm 
Kwartje

Vandaag het online formulier ingevuld .
Maar wat een vragen .
Zelf wel door de eerste dag een te hoog bedrag te pinnen uit de automaat zag ik nog hoeveel ik had maar hoe kunnen de meeste nog weten hoeveel je geld had toen de boel op slot ging .
En dit werkt natuurlijk ook niet met hoge bedragen .

Maar wacht maar af was voor mij toch niet meer dan 7 euro .

Waarom kan je niet eventjes kijken .

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 5:46 pm 
Kwartje

kl*te dat je gewoon niet even kan inloggen op je betaalrekening, ik weet niet meer precies hoeveel erop stond, in het weekend voordat de boel dicht ging is er ook nog een bedrag naar m'n betaalrekening overgemaakt, dit zit dit op heden ergens in een zwart gat, ook heb ik zelf nog in de dat weekend nog geld overgemaakt naar iemand anders, ook dit zit ergens in een zwart gat...

naja ik hoop dat ergens tussen vrijdag en dinsdag het loon weer wordt overgemaakt, ik wacht anders wel op die forumulieren van de DNB

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 5:49 pm 
Vijfje

Je kunt toch ook 'volledig saldo' kiezen op het voorschot-/overboekingsformulier?
Bij de vraag over het saldo sla je er gewoon een slag naar (bij voorkeur te hoog), dat zal wel vaker gebeuren gezien de gebrekkige informatievoorziening.
Dan weet je het over ongeveer 2 weken, i.p.v. over 3 maanden als het bedrag lager is dan 3000 euro.
Soms kan je wel eens te serieus willen zijn, en nood breekt wet.
Bombardeer jezelf tot schrijnend geval, en wees maar niet bang dat ze meer geld over zullen maken dan je saldo groot is.
DSB verstrekt sinds enige tijd geen leningen meer. :wink:
Staat de politie voor je deur, dan is er waarschijnlijk sprake van een communicatiestoring en kan je er -evenals vaak bij politici- van het hele geval niets meer herinneren. :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 6:46 pm 
Dubbeltje

Ik mag toch zwaar aannemen dat inloggen binnenkort weer mogelijk wordt om de transacties te bekijken. Mijn ouders verhuren onroerendgoed (o.a. garageboxen) en een groot aantal huurders betalen op de DSB Betaalrekening. Vandaag is de eerste transactie overigens doorgezet via de overstapservice naar de nieuwe rekening. Echter...ze keken niet iedere avond op de DSB Betaalrekening welke mogelijke transacties er hebben plaatsgevonden die dag. Over de laatste week is dus een "zwart gat". Wie heeft wel en niet betaald? Dat is toch informatie waar de rekeninghouder recht op heeft? Bij Icesave was het na een tijdje ook weer mogelijk om in te loggen. Het is al lastig genoeg om te bepalen welke transacties "gebounced" zijn tussen 12-10 en 20-10. (De tijd dat de rekening geblokkeerd is en overstapservice nog niet actief was).

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 8:17 pm 
Vijfje

Vraagje over de 3000 euro site...

http://wachtkamer.dsbbank.nl/

De timer blijft maar op 15 minuten staan.. moet ik refreshen??

ook geeft hij in IE een script error links onder
Webpage error details
User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; OfficeLiveConnector.1.4; OfficeLivePatch.1.3)
Timestamp: Wed, 21 Oct 2009 18:16:36 UTC
Line: 93
Char: 5
Code: 0

Maar ook in firefox blijft de timer op 15 minuten staan.

Is het zo druk of, werkt het niet?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 8:22 pm 
Kwartje

't werkt niet meer, die 15 minuten hadden ze even weg moeten halen

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 8:39 pm 
Vijfje

Het zou toch tot 4 november mogelijk zijn?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 8:47 pm 
Vijfje

Probeer deze eens:
http://www.dsbbank.nl
of
https://aanvraag.dsbbank.nl/stortingsverzoek/index.aspx

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 8:54 pm 
Vijfje

Ok... bedankt.. die werkte...

Heb rente + nog een 10 euro (die erop zou moeten staan) opgegeven...

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 9:08 pm 
Gulden

Ik heb het ook ingevuld. Zo kan ik misschien toch nog mijn laatste 59 cent krijgen, zonder dat het me 2 postzegels kost. Tsja, vorig jaar is me bij IceSave ook al 39 cent door de neus geboord!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 9:08 pm 

Heden op de site van DSB het formulier ingevuld, maar het verzenden is een onmogelijke zaak.Ik ben zeker dat alles correct is ingevuld.Ik ga me behoorlijk opgelicht voelen.Allemaal beloften die gebakken lucht zijn.Nog iemand ervaring???

Dagoberta

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 9:15 pm 
Stuiver

Xabre schreef:
kl*te dat je gewoon niet even kan inloggen op je betaalrekening, ik weet niet meer precies hoeveel erop stond, in het weekend voordat de boel dicht ging is er ook nog een bedrag naar m'n betaalrekening overgemaakt, dit zit dit op heden ergens in een zwart gat, ook heb ik zelf nog in de dat weekend nog geld overgemaakt naar iemand anders, ook dit zit ergens in een zwart gat...

naja ik hoop dat ergens tussen vrijdag en dinsdag het loon weer wordt overgemaakt, ik wacht anders wel op die forumulieren van de DNB

Hehe eindelijke personen gevonden waarmee ik mijn zorgen kan delen. Ik heb de vrijdag voor de noodmaatregel ook geld overgeboekt naar mijn DSB rekening echter kon ik dit bedrag niet pinnen op die maandag t/m woensdag. Rond het middag uur verwerkt DSB altijd de betalingen die vanaf vrijdag tot zondag waren overgemaakt. De noodmaatregel werd ingesteld voordat DSB de verwerking kon uitvoeren. De Noodmaatregel heeft als gevolg dat alle rekening werden bevroren inclusief de hoofd rekening van de de DSB en dat is wat jullie noemen het zwarte gat.

Maar nu ontvang ik vandaag een rekening waarin gesteld wordt dat ik deze niet volledig heb betaald maar dat is onzin want ik betaal geen halve rekeningen. Ik wil bezwaar maken tegen deze rekening maar wat zeggen ze dan "wij kunnen u bezwaar alleen behandelen wanneer u aan ons opgeeft welke datum u het bedrag heeft overgeboekt" Tja ik kan niet meer inloggen "dat is u probleem"

Om het maar even kort te houden ik krijg niet echt het gevoel dat wij onze mutaties ooit nog mogen bekijken. Ook wil DNB geen toezegging doen of het ooit nog mogelijk is je mutaties te bekijken door in te loggen of op papier. Op tv/radio en internet wordt alleen gesproken over probleem hypotheken en niet over rekeninghouders.

Op mijn geld kan ik wel wachten maar ik wil gewoon snel kunnen inloggen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 9:20 pm 

@dagoberta
Bij mij is het prima gelukt en of het oplichters zijn dat heb ik niet vast kunnen stellen :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 9:21 pm 
Kwartje

Er zit niks anders op dan maar gewoon te wachten Merel, ik zit met precies hetzelfde probleem. Wat moet je anders? :|

Intussen heb ik wel het voorschotformulier ingevuld + wijziging tegenrekening op de brievenbus gedaan.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 9:23 pm 
Vijfje

juanj schreef:
Heb rente + nog een 10 euro (die erop zou moeten staan) opgegeven...

Ik denk niet dat de bewindvoerders de opgebouwde rente zullen uitkeren als voorschot.
Dat lijkt mij een klusje voor DNB d.m.v. DGS.
Kan je toch nog postzegels plakken.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 298 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]