Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu ma 16 jun 2025 9:56 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2009 8:14 pm 
Stuiver

ING Webcare Team schreef:
Mw Drs. v/d Wal is daadwerkelijk bij ons in dienst.

Dan moet ze behoorlijk schizofreen zijn. Heb in het verleden regelmatig geëmaild maar kreeg vaak van dezelfde(?) v.d.Wal volledig tegenstrijdige antwoorden. Ook de schrijfstijl was vaak verschillend. Wat wèl overeenkwam was dat al die v.d.Wallen een kluitje hadden en ook het riet goed konden vinden...

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2009 10:13 pm 
Kwartje

Beste George, jammer dat je niet tevreden bent over de extratjes die rentepunten je bieden. Zelf heb ik al veel leuke dingen via de rentepuntenshop weten te kopen. En wel degelijk flink goedkoper dan in welke winkel dan ook. Zoek maar eens op hoeveel % voordeel je krijgt bij het kopen van een Polar FT80 hartslagmeter. Ow ja, ik werk niet voor de ING.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2009 11:28 pm 
Kwartje

Beste Dyna,
Er zullen ongetwijfeld wel wat mensen blij mee zijn, maar als ik iets nodig heb denk ik nooit aan hoeveel rentepunten of ik nog wel heb. Zij kunnen de kosten van die rentepunten in mindering brengen op de mensen die daar helemaal niet op zitten te wachten. Het Mexicaanse gezegde luidt: "het heb geen kl*te met bankieren te maken". :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 07 nov 2009 12:39 am 
Daalder

Een gegeven paard...
Ach, wellicht kun je inmiddels je pasjes wel met rentepunten betalen ? En anders is zo'n hartslagmeter misschien best een goed idee ?

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 07 nov 2009 3:18 am 
3 Kwartjes

Ook ik zou de rentepunten graag afgeschaft willen zien. Ik woon namelijk in het buitenland, krijg rentepunten maar mag ze niet gebruiken. Ook alle akties gaan aan mijn neus voorbij. Op deze manier betaal je indirect wel voor de extraatjes van anderen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 07 nov 2009 9:31 am 
3 Kwartjes

Rentepunten interesseren mij niet. Ik heb er nooit naar gekeken, George wekte mijn nieuwsgierigheid. Er staan 66.469 rentepunten, het aantal zegt mij niets. Wat moet ik er in hemelsnaam mee, kan ik er iemand blij mee maken?

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 07 nov 2009 10:25 am 
Kwartje

@Dyna, Als je hier laat weten hoe je elkaar de punten kan schenken, zijn mijn 40.718 punten in ieder geval voor jou. (Het ING Webcare Team zal je daar zeker mee kunnen helpen)

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 07 nov 2009 12:50 pm 

Dyna18 schreef:
En wel degelijk flink goedkoper dan in welke winkel dan ook.

ING gaat uit van de adviesprijzen. Als je goed je best doet vind je de meeste dingen echt wel goedkoper via internet.
Bovendien betaal je voor ieder item wat je besteld apart de administratiekosten.

Let wel er zit soms een leuke aanbieding bij, maar in de meeste gevallen gaat het bovenstaande verhaal op

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 07 nov 2009 3:55 pm 
Daalder

Die discussie wordt op het Trosradar forum al minstens vier jaar gevoerd.
Laten we die hier alstublieft niet gaan zitten herhalen.
Rentepunten krijg je er gratis bij. Wil je ze niet, dan negeer je ze toch ?
Net als bij de chinees, je krijgt altijd een gratis lolly voor de kindelen, maar na een paar weken zitten ze nog in je jaszak.
En die sambal gooi ik ook altijd weg.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 07 nov 2009 3:56 pm 
Daalder

Karel Spaargraag schreef:
Een gegeven paard...
Ach, wellicht kun je inmiddels je pasjes wel met rentepunten betalen ?

Kijk, dát is nou eens een klantvriendelijk idee!
ING Bank: rentepunten voor paskosten graag! :P

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 07 nov 2009 7:10 pm 
Kwartje

Zal niet gek zijn als ik de paskosten met mijn rentepunten kan betalen .
maar heb er toch niet veel .

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 07 nov 2009 8:44 pm 

Welkom ING webcare team. Ik ben sinds begin dit jaar ING klant. Een beetje verplicht omdat ik mijn hypotheek bij ING heb afgesloten en dan dus verplicht een betaalrekening moet openen. Dus ik dacht, ok, dan stap ik helemaal over en zeg mijn oude betaalrekening op. Alles bij de ING geregeld inclusief creditcard. Blijkt dat een creditcard bij de ING automatisch een soort doorlopend krediet wordt met bijbehorende ruim 12% rente. Als ik mijn aankopen met de creditcard gewoon 1 x per maand direct in 1 x wil betalen moet ik daarvoor een aangetekende brief sturen. Persoonlijk vind ik dit pure waanzin. Ik gebruik mijn creditcard alleen voor vakanties en incidenteel voor concertkaartjes maar wil geen gedoe met automatische leningen of de verplichting dat per aangetekende brief af te melden. Waarom word die optie niet gewoon in het aanvraagformulier verwerkt?

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 07 nov 2009 8:49 pm 
Kwartje

@Daats

Extra aflossen per aangetekende brief? Ik doe het bij ING op een andere manier

Hoe kan ik extra aflossen?

Als u meer wilt betalen dan de standaard maandbetaling, regelt u dit snel en makkelijk met Mijn ING of de Saldolijn. U kunt ook overschrijvingskaarten gebruiken. Het extra aflossingsbedrag maakt u over naar het rekeningnummer 5095197 t.n.v. 'ING Bank N.V. Creditcards'. Gebruik hier uw creditcardnummer als betalingskenmerk. Houdt u er wel rekening mee dat de automatische terugbetaling altijd doorloopt.

http://www.ing.nl/particulier/klantense ... cm:7-37184

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2009 9:23 am 
Daalder

Dit staat ook onderaan het overzicht Creditcard, dat je maandelijks ontvangt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2009 12:39 pm 

ING Webcare Team schreef:
@spaarguru: Zou je via een pb je telefoonummer en rekeningnummer willen sturen? Dan kijken we wat we voor je kunnen doen.

Zelf ben ik er een beetje bang voor dat de quote een standaard antwoord gaat worden op de gestelde vragen, terwijl wij juist allemaal de gegeven antwoorden willen zien.
Indien de vragen/klachten via PB behandeld worden scheelt het de bank "slechte recenties" op internet, maar schieten wij er niets mee op.

Dus, ING Webcare Team, behandel de vragen die gesteld zijn op dit forum dan ook op dit forum!

Henk

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]